Orwandel Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 (endret) jeg trenger noen få basic mods som endrer UI, bugs etc. kom over denne sia: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/top/? gidder selvfølgelig ikke installere alle, så håpte dere kun plukke ut noen få enkle for meg. SkyUI er et must. Legg også inn uoffisielle patcher. Og så anbefaler jeg en bra texture mod, en bra vegetasjon mod, en bra vær mod, et par karakter mods (bedre hår, ansikt, kropp, øyner) og en balansert ENB. Ut over det er resten smak og behag. Bare gå nedover listen og installer de fleste, bortsett fra de som er uinteressante (som f.eks. Cloaks of Skyrim, som ikke er så viktig). Så finner du en ENB som passer dine ønsker (det er en del som overdriver litt på filtre og blur, så finn en som er tonet ned noe). Eksempel: Endret 27. november 2015 av Orwandel Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Håper denne Modden kommer snart, visst den i det hele tatt kommer. 1 Lenke til kommentar
lals Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 jepp, venter på den jeg og. men utvikleren har ikke gitt lyd i fra seg i det siste, så spørs om det blir noe av. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Så en video av den modden for en stund siden, hadde håpet på å bruke den neste gang jeg skulle gå igjennom Skyrim. Synd hvis den ikke er under utvikling lenger. Lenke til kommentar
BeardedSkyrim Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Skyrim er utrolig mye bedre med de riktige modsene. Jeg har over 2000 timer spilletid, men er fortsatt ikke lei av skyrim. Alt kan justeres akkurat slik du vil ha det. Nå har jeg over 220 aktive mods, og har installert en ny enb, sharpshooters v5. Har laget en liten film for å vise hvordan mitt skyrim ser ut nå: Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Må jo bare dele denne. "Tracked" denne med engang jeg så den på nexus, har ikke prøvd den enda. Holds The City Overhaul Denne modden har fått mye oppmerksomhet, PC Gamer, Ladbible osv har delt info om denne modden. Det morsomme er at han som la ut modden er norsk. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 PC Gamer: Enderal: The Shards of Order - Skyrim Mod Review Er det noen som har prøvd den? Kan se ut som at de har trukket inn endel elementer ifra Witcher 3 med fast travel ifra sign post og ingen lvl scaling etc. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Jeg reviver en to år gammel tråd, jeg. Noen som spiller Skyrim enda? Jeg sluttet vel å spille dette rundt 2016, når denne tråden døde. Men tok det opp igjen nå nylig og har aldri kost meg så mye med spillet som nå. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Jeg fyrer opp spillet en gang i blant Har skyrim special edition på Steam som jeg kjøpte på tilbud for halvannet år siden, null addons enn så lenge da jeg prøver å få gjort unna mest mulig achivements Har spilt gjennom hele hovedhistorien men fyrer bare opp for å leke meg litt å gjøre noen sidequest jeg ikke har gjort Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Skyrim er en av de beste TES spillene. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå