Syncz Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Lathans Er jo enkelt med NMM fra før Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Hehe, ja testa litt nå. Var ikke så ille Må man starte ny game etter å ha installert mods? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Lathans Er jo enkelt med NMM fra før For å ikke snakke om Steam Workshoppen, enklere blir det ikke. Men det er noen fine "modpacks" der ute, bare søk etter det i Skyrim Nexus. Startet nylig opp igjen selv etter å ha kjøpt Dawnguard men syntes at halve moroa er å sitte og håndplukke go-mods PS. SKSE installeres på en litt annen måte etter Skyrim 1.7 versjonen. Sjekk denne (meeeeget omstendelige:P ) videoen her om man lurer på hvordan: Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Hehe, ja testa litt nå. Var ikke så ille Må man starte ny game etter å ha installert mods? For 95% av mods... Nei ^^ Go nuts Lenke til kommentar
Comic Sans Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Fakler... Du trenger fakler. Søk også etter "wearable lanterns" eller noe slikt, skal visstnok henge ei lita lampe fra beltet. Ikke prøvd selv, men det ser tøft ut. Synes du fortsatt at det ser mørkt ut kan du laste ned en annen ENB. Det finnes mange å velge mellom. Bruker selv lanterns moden og den kan anbefales, spesielt kjekk og bruke sammen med darker nights moden siden du da faktisk trenger en lyskilde om natten. Med lanterns så slipper du at ene hånden er bundet opp av en fakkel : ) Endret 17. august 2012 av Comic Sans Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Fakler... Du trenger fakler. Søk også etter "wearable lanterns" eller noe slikt, skal visstnok henge ei lita lampe fra beltet. Ikke prøvd selv, men det ser tøft ut. Synes du fortsatt at det ser mørkt ut kan du laste ned en annen ENB. Det finnes mange å velge mellom. Bruker selv lanterns moden og den kan anbefales, spesielt kjekk og bruke sammen med darker nights moden siden du da faktisk trenger en lyskilde om natten. Med lanterns så slipper du at ene hånden er bundet opp av en fakkel : ) Evnt om du er mage: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=8794&searchtext=spell+cast+light Viktig mod som gjør at spells som seg hør og bør lyser opp nesten like mye som lanterns innendørs. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Noen som vet om man kan gjøre followers til vampire, eventuelt mod? ^^ Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Hva bruker man Skyrim Script Extender (SKSE) til? Trenger jeg den? Jeg bruker SkyUI og får opp en melding i inventory som sier: Alt ser ut til å funke fordi om da. Endret 26. august 2012 av Enceladus Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Hva bruker man Skyrim Script Extender (SKSE) til? Trenger jeg den? Jeg bruker SkyUI og får opp en melding i inventory som sier: Alt ser ut til å funke fordi om da. Se 5 poster opp, i videoen forklares det meste rundt SKSE og hvordan du installerer den. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Ah takker Noen som kan anbefale noen mods som gjør det langt vanskligere å rundstjele alle i spillet? Nå er det så enkelt som å bare gå bak en shopkeeper og så stjele av hjertens lyst. Latterlig enkelt! Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Du skal sjå det ikkje er like enkelt når shopkeeperen oppdagar det og sender bøller etter deg... 1 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Slik det er nå så blir jeg jo aldri oppdaget, og blir man oppaget så er det jo bare å loade. Det jeg savner er en skikkelig utfording. Gjerne så vanskelig at det ikke blir bryet verdt å loade og prøve på nytt igjen. Det ødelegger igrunn spillet når det ikke er noen utfordring. Det må da finnes noen mods som gjør NPCne litt mer oppmerksomme på hva som skjer bak ryggen deres? Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=11608&searchtext= Dette såg jo litt spanande ut, fleire vaktar og sånt vil kanskje gjere tjuvinga meir vanskeleg? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Prøvde modden og det er fortsatt like latterlig enkelt å stjele. Det enkelste er faktisk å stjele midt på lyse dagen. Enten så står man bak shopkeeperen eller et annet sted hvor man er ute av syne. Eller man løfter tingene til et sted hvor ingen ser og så rasker man med seg alt. Tror jeg venter med å spille spillet til det dukker opp noen mods som virkelig gjør det vanskelig å stjele. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Prøvde modden og det er fortsatt like latterlig enkelt å stjele. Det enkelste er faktisk å stjele midt på lyse dagen. Enten så står man bak shopkeeperen eller et annet sted hvor man er ute av syne. Eller man løfter tingene til et sted hvor ingen ser og så rasker man med seg alt. Tror jeg venter med å spille spillet til det dukker opp noen mods som virkelig gjør det vanskelig å stjele. Din klepto Hvor lett det er å stjele, evnt å bli oppdaget når man stjeler, defineres jo utifra pickpocket og sneak skillsa dine. Syntes ikke det er så gærnt på begynnelsen (om man da ikke trer en bøtte over hue på NPC`en) men når jeg fikk 100 i sneak så kunne jeg jo kle av folk midt på lyse dagen uten at de merket det Uansett, det er jo ikke så mye bra utstyr man kan stjele i butikker, ordntlig utstyr må man som regel lage selv (enchante), evnt finne eller som mission rewards. Du kan sikkert stille disse skilsa som du vil med BYOG modden: http://skyrim.nexusmods.com/mods/18474 Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 http://forums.bethsoft.com/topic/1407150-merp-received-a-cd-letter/ http://www.pressfire...else-til-skyrim http://www.moddb.com...playing-project Hva mener folk om at Warner Bros truer med søksmål over en gratis utvidelse av Skyrim som er laget av fans av både TES og LOTR universene? Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Kan få deres produkt i et dårlig lys etc etc Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Får man lastet ned den modden eller er den ikke ferdig enda? Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Den er ikke ferdig og grunnet WB er det ikke sikkert de får fortsette å jobbe på den. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Ok, så det finnes ikke noe beta eller lignende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå