Frijazz Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Nye mods i listen: Sexy Riften V2 Sexy Boats Sexy Villages And Towns Sexy Solitude Sexy Winterhold Sexy Windhelm Beautiful Whiterun Beautiful Riften Natural Skyrim Rain Better Stealth AI For Followers Essential Followers - Followers dør ikke Horses For Followers Deus Mons Ranger Ridge Deadly Dragons Jump Higher Shrine Of Azura LOD Fix Conjuration and Summoning fixes Weightless Items Rings Of Power No Shout Cooldown Fun Barrels Fun and Funky Jeans and T Shirts Endret 13. mai 2012 av Frijazz Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Hei! Noen som har erfaring med denne? http://skyrim.nexusm...ile.php?id=3592 Har de har klart å synkronisere gear, ansikt, vær, tid osv..? Ta en titt her: Endret 14. mai 2012 av Zonked223 Lenke til kommentar
Comic Sans Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Kan slenge meg med å anbefale realistic smoke and embers samt enhanced night. Er to mods som virkelig løftet innlevelse i Skyrim for min del, kvaliteten på nettene heves markant. 1 Lenke til kommentar
IlyasBicikli Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Jeg vet åssen mod dere kan lage på skyrim!! BUE MOD.. DERE VET FILMEN IMMORTALS? Buen der som heter Epiros bue? den kan dere lage!! der det kommer piler automatisk og alt det der.. PLS! Også kan vi lage trefork våpen (våpenet poseidon bruker) på filmen immortals! Er det noen som gidder og tror dere det tar lang tid? vil gjerne ha de to moddene! hadde vært rått! OGSÅ KANKSJE ARMOREN/RUSTNINGEN TIL GUDENE?? GULL RUSTINGENE PLEASE Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 20. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2012 Jeg spiller med 70+ mods, og har sett flere jeg bruker som ikke er på listen. Nye mods: Immersive Thunder Static Mesh Improvement Mod 83Willows 101BugsHD 4096x4096 whiterun wood floor Bellyaches Animal and Creature Pack 2K HD Horker Texture Super Realistic Ore Textures Ultra Realistic World Lightning I tillegg har jeg delt opp teskturene i flere kategorier, og forhåpentligvis blir det lettere å få oversikt nå. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 26. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2012 Nye mods: Wearable Lanterns Bandolier - Bags and Pouches Apocalypse Spell package Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Hey, at jeg ikke har sett denne tråden før! Her er min liste over mods jeg bruker: A Quality World Map Auto Unequip Arrows Bellyaches Animal and Creature Pack Better Dynamic Snow Better Fast Travel - Carriages And Ships Better Gold Better Sorting Blank Loading Screen Bumpy Inn And Shop Signs Categorized Favorites Menu Cloaks of Skyrim Craftable Arrows Enhanced Blood Textures Enhanced Distant Terrain Enhanced Horse Skins Enhanced Night Skyrim - Blue Galaxy Enhanged Night Skyrim - Medium Stars Faster Horses x1,5 First Person Horse Riding (den er bugget for øyeblikket, men satser på at den blir bedre i fremtiden, og særlig sammen med mounted combat!) Fog Remover For Main Menu And Loading Screens Glowing Ore Veins HD High Resolution Books - Menu HD Hight Resolution Books - Objects High Res Wood And Stonework HiRes Legible Road Signs HiRes Tree Stumps Horse Fast Dismount Horses Gone Wild HQ Towns and Villages Hvergelmirs Shield Retexture Immersive HUD Immersive Skyrim Thunder Improved NPC Clothing - High Res Increased Character Height Instant Camera POV Switiching JaySus Swords Killmove Plus Lanterns Of Skyrim - Around Cities Lanterns of Skyrim - Bridges Lost Art Of The Blacksmith Lush Grass Lush Trees Main Menu Wallpaper Replacer - Book Cover Millenia Weapon Retexture Project No Fast Travel Oblivious Horses On-Screen Interface Key Fix Open Cities Skyrim (skal begynne å bruke denne når den slutter å være buggete) People Have Torches Populated Cities Real Ice Realistic Hair Realistic Lighting With Customization Realistic Ragdolls and Force Realistic Smoke and Embers Skill Interface Re-Texture Skyrim HD - 2K Skyrim Sunglare SkyUI Snow And Rocks TEXTURES HD Sounds of Skyrim - The Wilds (er litt bugget - har spilt av lyder av fugler når jeg har vært langt inni borger eller huler) Static Mesh Improvement Mod Unofficial Skyrim Patch Various Guards Outfits For Every City Visible Windows W.A.T.E.R - Water And Terrain Enhancement Redux XCE - Xenius Character Enhancement Ikke alle er like nødvendige, men størsteparten ville jeg kalt uerstattelige. Endret 7. juni 2012 av Coffey Lenke til kommentar
Comic Sans Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hey, at jeg ikke har sett denne tråden før! Her er min liste over mods jeg bruker: A Quality World Map Auto Unequip Arrows Bellyaches Animal and Creature Pack Better Dynamic Snow Better Fast Travel - Carriages And Ships Better Gold Better Sorting Blank Loading Screen Categorized Favorites Menu Cloaks of Skyrim Craftable Arrows Enhanced Blood Textures Enhanced Distant Terrain Enhanced Night Skyrim Faster Horses x1,5 First Person Horse Riding Fog Remover For Main Menu And Loading Screens Glowing Ore Veins HD High Resolution Books - Menu HD Hight Resolution Books - Objects High Res Wood And Stonework HiRes Legible Road Signs HiRes Tree Stumps Horses Gone Wild HQ Towns and Villages Hvergelmirs Shield Retexture Immersive HUD Immersive Skyrim Thunder Imporved NPC Clothing - High Res Increased Character Height Instant Camera POV Switiching Lanterns Of Skyrim - Around Cities Lanterns of Skyrim - Bridges Lost Art Of The Blacksmith Lush Grass Lush Trees Main Menu Wallpaper Replacer - Book Cover Millenia Weapon Recture Project No Fast Travel No Kill Moves Oblivious Horses On- Screen Interface Key Fix Open Cities Skyrim (skal begynne å bruke denne når den slutter å være buggete) People Have Torches Populated Cities Real Ice Realistic Hair Realistic Lighting With Customization Realistic Ragdolls and Force Realistic Smoke and Embers Skill Interface Re-Texture Skyrim HD - 2K Skyrim Sunglare SKyUI Snow And Rocks TEXTURES HD Sounds of Skyrim - The Wilds Static Mesh Improvement Mod Unofficial Skyrim Patch Various Guards Outfits For Every City Visible Windows W.A.T.E.R - Water And Terrain Enhancement Redux XCE - Xenius Character Enhancement Ikke alle er like nødvendige, men størsteparten ville jeg kalt uerstattelige. Hvordan holder du styr på alle modene? Har lest litt om mod managers men har ikke funnet en som virker grei og bruke. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Regner med at han bruker nexus mod manager. Er meget enkelt å holde styr på modsene dine der 1 Lenke til kommentar
Comic Sans Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Regner med at han bruker nexus mod manager. Er meget enkelt å holde styr på modsene dine der Takk for tipset skal prøve det med en gang Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Noen som har tips til ett gjennomført hjem som paser til min nye Knight-karakter? Gjerne Borg, Slott, Keep eller noe i den duren... Vil helst ikke ha et hjem som bare har kjempe store haller med 1000 manequins og Kister fulle av flawless diamonds og andre dyre ting. Lenke til kommentar
Comic Sans Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Stort + til Nexus mod manager, utrolig lettvint og grei måte og holde styr på hvilke mods som er installert. Takk for anbefalingen. 2 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Hvis noen ønsker, så kan jeg lage en torrent av alle moddene jeg bruker, slik at for de som er nye blir det en engangsnedlastning. Hvis du bruker de sammen med Nexus Mod Manager kan du slå av og på de du ikke ønsker, og NMM passer på å si ifra hvis noen av moddene er utdaterte. Lenke til kommentar
Comic Sans Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Har allerede lastet ned de modene du bruker, men ideen var slettes ikke dum. Hadde vært kult med noen samle pakker inkludert i førsteposten slik at folk slipper å lete rundt. Endret 8. juni 2012 av Comic Sans Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Ikke dum idé med en torrent nei. Jeg holder på å runde Skyrim "vanilla" nå (tar litt tid da jeg har lite tid til spilling og er en notorisk "må gjøre alle quests"-type), men tenkte å modde hardt når det er overstått. Å få samlet de viktigste i én pakke hadde vært god knall Sitter nå ellers å håper Oscuro snekrer sammen en mod til Skyrim også. Har kost meg enormt med Oblivion Overhaul Lenke til kommentar
BaronDavid Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Om folk ikkje har så veldig lyst til å prøve å feile kan eg anbefale S.T.E.P http://skyrim.nexusmods.com/mods/11 Det er en guide for med rekkefølge for å innstallere mods som skal gjere opplevelsen betre uten å endre for mykje på gameplayet. Det er riktignok ikkje oppdatert på ei lita stund, men skal vere aktiv. Lenke til kommentar
Leo DiCaprio Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 hvis man laster ned skyrim ulovlig kan man bruke mods og cc Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 CC? Mods kan ein nytte om ein lastar ned lovleg og. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Lurer å på hva CC er for noe? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Lurer å på hva CC er for noe? Console commands, koder man kan skrive inn for å endre alt mellom himmel og jord i spillet. Blir som en slags cheat. Trykk på tasten | (den over Tab tror jeg det var) for å få`n opp. Oversikt over commands finner man for eks her: http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Console_Commands_%28Skyrim%29 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå