aBadMan Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Jeg skal teste den nå... kan si min mening senere Edit: postet bilder i den andre tråden! Endret 18. februar 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Bare et spm. Er det mulig å gå rundt i skyrim uten å havne i de kampene? Eller er det slik at uansett hvor du går vill du alltid møte på? Hvor lang tid tar det for de å respawne? Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 noen som har prøvd denne: http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=5289 `? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Har noen prøvd Werewolf Upgrade? ser at den er på listen... og vil vite om den er noe bra Edit: Btw denne burde bli lagt til i listen Dwemer Certified Endret 20. februar 2012 av aBaDmAn91 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 noen som har prøvd denne: http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=5289 `? Det er i alle fall mange som liker den. har ikke prøvd den selv da. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Reklame! Akaviri Dai-Katana oppdatering! 1.2: Made Akaviri Dai-Katana and Akaviri Katana craftable. Akaviri Dai-Katana 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 High res texture pack sammen med mods som jeg har lagt inn gjør PC versjonen enkelt og greit den beste. La inn for 1 uke siden noen ekstra lysfiltre pluss mer realistisk lyssettning i både inneområde og utendørs. Samt forskjellige realistiske værfarger Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 det er sykt pent når du gjør det ja Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Jeg brukte ALDRI ebony armor, før jeg fant denne fixen Ebony Armor Male Neck Fix Edit: Anbefaler også denne om du er Witcher-fan (har ikke brukt denne enda.) The Witcher 2 Models Edit: en annen irriterende bug på den Ebony armor fixen :/ Endret 22. februar 2012 av aBaDmAn91 1 Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Prøver å fylle opp en av de kistene som står åpne i dovahkiin hideout med smykker xD Blir en fin sum til slutt det Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=8601#content The wilds er ute!!! 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Noen som vet forskjellen på Wars In Skyrim og Warzones? Hvem av dem er å anbefale? Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 wars in skyrim ser ut til å bare generere massevis med random motstandere overalt etter videoene eg har sitt. Warzones høres for min del bedre ut ettersom den genererer kamper mellom forskjellige klaner og raser på spesielle steder. Kommer jeg til å gå for noen vil det i første rekke være warzones. Tilfeldig generering av en haug med motstandere uten noen større mening trur jeg at jeg ville gått lei av ganske kjapt. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Noen som vet forskjellen på Wars In Skyrim og Warzones? Hvem av dem er å anbefale? Du kan faktisk bruke begge (det sier i alle fall han som lagde Wars in Skyrim) Uansett så er det forskjellige nivåer av den. Jeg skal kanskje teste den senere (Lørdag), for det er stor sjanse for at det kommer en oppdatering. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 er det nivåer i warzones? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Krever slike high-res tekstur-mod'er og generelt grafikk-mod'er mye mer av pcn enn uten? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Krever slike high-res tekstur-mod'er og generelt grafikk-mod'er mye mer av pcn enn uten? Det anbefales å ha nærmere 2 gig vram på skjermkortet for å kunne kjøre spillet fint med HD teksturer Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 26. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2012 Noen praktiske mods for bueskyttere: Proper Length Arrows - Øker lengden på pilene så du ikke skyter hånden av deg hver gang. Get Arrows Back - Du får pilene tilbake. Craftable Arrows - Etter min mening den beste Craftable arrows modden hittil. 1 Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 26. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2012 For de som har prøvd Lost Arts Of The Blacksmith med anbefalte tilhørende modder, så kan jeg også anbefale denne: Complete Crafting Overhaul - Dette er den mest komplette Crafting modden som også inkluderer Arrows og alt annet av manglende utstyr. Den har også Faction-basert utstyr. Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) wars in skyrim ser ut til å bare generere massevis med random motstandere overalt etter videoene eg har sitt. Warzones høres for min del bedre ut ettersom den genererer kamper mellom forskjellige klaner og raser på spesielle steder. Kommer jeg til å gå for noen vil det i første rekke være warzones. Tilfeldig generering av en haug med motstandere uten noen større mening trur jeg at jeg ville gått lei av ganske kjapt. Tja, Wars in Skyrim er helt greit. Er litt morsommere å ta turer i villmarken når man kommer over en mammut som blir angrepet av sabeltanntigere og lignende. Gir mer liv til spillet, istedet for at det kun skal finnes ulver og sabeltanntigere (+ enkelte giant's leire) utenfor byene. Warzones i Skyrim er også en ganske fin mod. Edit: http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=8058 Alle de største byene blir "åpne". En trenger ikke å laste de inn hver gang man åpner hovedporten. Endret 26. februar 2012 av Empathy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå