Gå til innhold

Skyrim -- Enda bedre med mods!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, jeg får gå igjennom lista en gang til for å se om det er noen viktige mods jeg har oversett :)

 

Når det er sagt skulle jeg gjerne sett at det var 103, savner nemlig:

 

En båt mod (da tenker jeg ikke på å seile The Dainty Sload til Solstheim :p men å kunne bruke de småbåtene som ligger rundt omkring langs kysten, innsjøer og elver).

 

En ski mod (som sagt, måtte ha vært episk å sette utfor i hockeystilling ned High Hrothgard evnt legge ut på en cross country tur ifra Winterhold til Solitude) :)

 

Og en mod for ordntlig first person view som gjør combaten mindre statisk (vet at det har kommet en beta mod for dette, men venter enda på en endelig og velfungerende mod).

 

Gi lyd om dere kommer over noe lignende så blir jeg glad! :thumbup:

Lenke til kommentar

1st person view-modden nærmer seg nå, og vil nok være den første modden av de tre du lister opp der som blir en fullverdig mod (gleder meg). Ski-mod har jeg lite tro på foreløpig, selv om det kunne vært dritkult, men båter bør i teorien være enkelt å få til. Det er i praksis bare en flytende stol som man kan styre langs vannet, trikset blir kanskje å få det til å se bra ut... :p

Lenke til kommentar

Jeg lurer på en ting. Kommer disse:

 

Shadow Striping Fix +

 

More Dynamic Shadows

 

til å kræsje med realistic lightning modden eller bare påvirker de skyggetegninga?

Jeg tviler sterkt på at de ikke passer sammen. Faktisk, så passer de aller, aller fleste mods sammen, og dersom de ikke skulle gjøre det, er det i de fleste tilfeller bare to overlappende teksturer, noe som er helt ufarlig.

 

Det skader uansett aldri å prøve mods, i alle fall ikke om du bruker Nexus Mod Manager (anbefales sterkt). Funker ikke en mod, er det bare å slå den av i NMM. Liker du den ikke, slår du den av. Liker du den, så beholder du den, og oppdaterer når ny versjon er tilgjengelig. Latterlig enkelt og trygt å bruke.

Lenke til kommentar
Jeg tviler sterkt på at de ikke passer sammen. Faktisk, så passer de aller, aller fleste mods sammen, og dersom de ikke skulle gjøre det, er det i de fleste tilfeller bare to overlappende teksturer, noe som er helt ufarlig.

 

Det skader uansett aldri å prøve mods, i alle fall ikke om du bruker Nexus Mod Manager (anbefales sterkt). Funker ikke en mod, er det bare å slå den av i NMM. Liker du den ikke, slår du den av. Liker du den, så beholder du den, og oppdaterer når ny versjon er tilgjengelig. Latterlig enkelt og trygt å bruke.

 

Bruker NMM ja ;) men takk for svar. skal teste de imorgen eller senere ikveld da ;)

Nettopp lastet ned en haug med småmods fra den lista som forandra isfjell texturer og bål+røyk egenskaper. Fint fint ^^ Begynner å se mektig pent ut det spillet nå når du går rundt i fint sollys og endelig er gruver og sånt faktisk mørke takket være lightning modden. Liker ikkje leke natt nei :p

 

Vanilla = umoddet

 

Takker! det forklarer litt =) Btw så er avatar uttrykket ditt sikkert passende ifht spm :!:

Lenke til kommentar

Jeg var innom PCG istad og søkte meg opp til en "20 best skyrim mods" artikkel. Jeg klikket meg videre inn på mod threaden og så flotte videoer med mye storslagent tryllery. Noe virket nyttig og noe helt idiotisk derfor lurer jeg på om noen her har installert modden og om den er verdt det? Ødelegger den TES følelsen eller passer den godt inn i spillet?

Takk på forhånd!

/Marius

Lenke til kommentar

haha.. den hadde jo forsåvidt værdt noe da. ^^ noen som har testet den?

 

Morsomme kommentarer fyren har i omtalen av modden:

 

I don't really like killing creatures/animals that are just trying to live their lives, so WARZONES contains epic battles between HUMANS and HUMANOIDS mostly.

 

og

 

No animals were harmed in the making of this mod (although some might get caught in the crossfire).
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...