krist2 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) den kan jeg også anbefale, godt å få bort en del skrot. Brukte console commands før, men dette er lettere Denne kan også absolutt anbefales: Shadow Striping Fix This mod fixes the shadow striping caused by some lights such as the Breezehome fire pit. More Dynamic Shadows This little mod adds more dynamic shadows and realistic lighting in almost all interiors in the game! I personally didn't like that there weren't enough dynamic shadows! Now almost every light will have dynamic shadows and realistic lighting in Endret 13. februar 2012 av krist2 2 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Jeg har oppdatert og byttet navn på modden min. Better Lydia AI Changelog: 1.1: Added Sleep ai package to Lydia and fixed her bed. 1.0: added chair in Lydia's bedroom. 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 den kan jeg også anbefale, godt å få bort en del skrot. Brukte console commands før, men dette er lettere Denne kan også absolutt anbefales: Shadow Striping Fix This mod fixes the shadow striping caused by some lights such as the Breezehome fire pit. More Dynamic Shadows This little mod adds more dynamic shadows and realistic lighting in almost all interiors in the game! I personally didn't like that there weren't enough dynamic shadows! Now almost every light will have dynamic shadows and realistic lighting in Jeg bruker "Shadow Striping fix" jeg anbefaler også den! 1 Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) All right! Oppdatert igjen. Har ikke spilt Skyrim selv på en god stund, er helt avhengig av BF3. Men, jeg følger tett med på mod-fronten, og venter bare på mods som forbedrer sverdkamp, Real 1st Person View og noen flere for at jeg skal ta opp spillet igjen. Det hjelper ikke at jeg har blitt gørrlei av å spille mage, jeg synes det er for dårlig foreløpig, og så tror jeg ikke alle moddene mine passer helt sammen. Tenker at jeg installerer alle mods på nytt igjen og starter fra scratch med nye, avanserte CK-mods om kanskje noen uker. EDIT: De stripete skyggene har irritert meg LENGE! Funker modden bare godt, altså? Endret 13. februar 2012 av Sencured Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Sånn blir det. Og nei, det er ikke min character. Shadow Striping fix: Endret 13. februar 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Med CK, er det mulig å lage "nye vinduer"? Jeg savner så jævlig en Character Menu, slik som det er i ALLE andre rollespill.. hvor det står hvor mye helse, magic, osv, i tall, effekter, en liten minifigur som man kan kle av og på, osv.. Savner dette masse.. og håper det kommer snart, hvis det er mulig! En annen ting jeg kunne ha tenkt meg.. var at det siktet bare hadde dukket opp når man spendte buen.. Akkurat nå har jeg fjernet "crosshairs", men savner det litt av og til når jeg skal skyte med bue og ikke er i sneak-mode (for da kommer den sånn halvveis frem igjen) Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Denne burde bli lagt i listen. Lore Friendly Armor Pack Wow, kan ikke tro at denne ikke var i listen! JaySuS Swords Endret 14. februar 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Wow, kan ikke tro at denne ikke var i listen! JaySuS Swords Huh? Hvordan kan jeg ha bladd innom "Top 100" osv uten å ha sett den modden der en eneste gang? Har den endret navn en gang eller har jeg bare ignorert den? Skal legge begge moddene inn om fem sek. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Mange som har prøvd Wars in Skyrim her? Jeg kunne gjerne tenkt meg "mer liv", men vil heller ikke at spillet skal bli et "actionspill", om dere skjønner.. Jeg har sett på de forskjellige "modusene" som WiS kan tilby, og finner kanskje ut at siden "normal" kanskje skurrer litt med lore-en, så er det litt småuaktuelt.. men, hva med "wild age", og hva menes det med at "90% of creatures are wild animals": Man bytter vel ikke ut eksisterende NPC-er? Det menes vel at 90 % av det som WiS legger TIL er "wild creatures", og resterende 10 % er mages/bandits, osv..!? Ønsker gjerne tilbakemeldinger på erfaringer! Takk! Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Mange som har prøvd Wars in Skyrim her? Jeg kunne gjerne tenkt meg "mer liv", men vil heller ikke at spillet skal bli et "actionspill", om dere skjønner.. Jeg har sett på de forskjellige "modusene" som WiS kan tilby, og finner kanskje ut at siden "normal" kanskje skurrer litt med lore-en, så er det litt småuaktuelt.. men, hva med "wild age", og hva menes det med at "90% of creatures are wild animals": Man bytter vel ikke ut eksisterende NPC-er? Det menes vel at 90 % av det som WiS legger TIL er "wild creatures", og resterende 10 % er mages/bandits, osv..!? Ønsker gjerne tilbakemeldinger på erfaringer! Takk! Skal vente litt før jeg tester den fordi neste oppdatering blir STOR! Edit: du burde følge med på denne: Populated Cities Wow, kan ikke tro at denne ikke var i listen! JaySuS Swords Huh? Hvordan kan jeg ha bladd innom "Top 100" osv uten å ha sett den modden der en eneste gang? Har den endret navn en gang eller har jeg bare ignorert den? Skal legge begge moddene inn om fem sek. Du er unnskyldt. ;P Endret 14. februar 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Okay! Avinstallerte Skyrim, avinstallerte Steam, slettet samtlige mods (2.7GB) og reinstallerte deretter Steam og Skyrim på HDD-en (var på SSD-en før, unødvendig), patch ble lastet ned og installert i hui og hast. Nå er jeg tilbake på scratch, siden jeg også valgte å slette alle savene mine (hadde ikke funket skikkelig uten mods uansett). Det skal bli godt å installere mods helt fra begynnelsen igjen, og hvem vet, kanskje min neste karakter blir den første til å fullføre MQ? Tror kanskje jeg venter litt til, likevel. Har det kommet noen mods som forbedrer nærkamp vesentlig? Nye animasjoner, bedre sverdkamp osv? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Okay! Avinstallerte Skyrim, avinstallerte Steam, slettet samtlige mods (2.7GB) og reinstallerte deretter Steam og Skyrim på HDD-en (var på SSD-en før, unødvendig), patch ble lastet ned og installert i hui og hast. Nå er jeg tilbake på scratch, siden jeg også valgte å slette alle savene mine (hadde ikke funket skikkelig uten mods uansett). Det skal bli godt å installere mods helt fra begynnelsen igjen, og hvem vet, kanskje min neste karakter blir den første til å fullføre MQ? Tror kanskje jeg venter litt til, likevel. Har det kommet noen mods som forbedrer nærkamp vesentlig? Nye animasjoner, bedre sverdkamp osv? Du har denne: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=10227&searchtext= Utover det så kan det høres ut som at du egentlig har lyst til å spille Kingdoms Of Amalur 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Mange som har prøvd Wars in Skyrim her? Jeg kunne gjerne tenkt meg "mer liv", men vil heller ikke at spillet skal bli et "actionspill", om dere skjønner.. Jeg har sett på de forskjellige "modusene" som WiS kan tilby, og finner kanskje ut at siden "normal" kanskje skurrer litt med lore-en, så er det litt småuaktuelt.. men, hva med "wild age", og hva menes det med at "90% of creatures are wild animals": Man bytter vel ikke ut eksisterende NPC-er? Det menes vel at 90 % av det som WiS legger TIL er "wild creatures", og resterende 10 % er mages/bandits, osv..!? Ønsker gjerne tilbakemeldinger på erfaringer! Takk! Jeg kunne egentlig tenke meg litt "mindre" liv, jeg, i hvert fall i form av litt vennligere NPC-er. Jeg synes ikke det er mye troverdig at brorparten av folk jeg treffer på er villig til å risikere livet i kamp med meg, i hvert fall ikke når jeg kommer i full dragerustning og sverdet til styggen selv, og de stiller med skinnvest og klubbe. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Utover det så kan det høres ut som at du egentlig har lyst til å spille Kingdoms Of Amalur Haha, nei! Akkurat nå så holder jeg sånn smått på med å laste ned noen mods. Og med "noen" mener jeg 47.. Både internett og NMM holder på å knekke sammen. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) haha... det værste er jo at du ikke engang har tenkt å spille igjen med det samme.. samlergalskap ^^ Endret 15. februar 2012 av Nomad89 Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Nja, jeg tror jeg skal prøve meg i morgen. Var rett og slett møkka lei magi, og det har kommet så mange armor/blacksmith/combat etc. mods nå at det etter all sannsynlighet er bedre enn sist jeg prøvde det. Magi trenger en stor overhaling... Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Nja, jeg tror jeg skal prøve meg i morgen. Var rett og slett møkka lei magi, og det har kommet så mange armor/blacksmith/combat etc. mods nå at det etter all sannsynlighet er bedre enn sist jeg prøvde det. Magi trenger en stor overhaling... Midas Magic Men enig, nå har jeg prøvd det meste og mage er langt mer vrient å spille enn alt annet spør du meg. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Jeg har brukt MM siden dagen det kom ut, men det er rett og slett ikke nok. Problemet er at magi krever en skillbar som vises på skjermen hele tiden, slik man har i samtlige andre spill som bruker magi. Skyrim har bare hotkeys, som fungerer helt greit frem til man stokker om på noe og må lære alle knappene på nytt igjen. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Mange som har prøvd Wars in Skyrim her? Jeg kunne gjerne tenkt meg "mer liv", men vil heller ikke at spillet skal bli et "actionspill", om dere skjønner.. Jeg har sett på de forskjellige "modusene" som WiS kan tilby, og finner kanskje ut at siden "normal" kanskje skurrer litt med lore-en, så er det litt småuaktuelt.. men, hva med "wild age", og hva menes det med at "90% of creatures are wild animals": Man bytter vel ikke ut eksisterende NPC-er? Det menes vel at 90 % av det som WiS legger TIL er "wild creatures", og resterende 10 % er mages/bandits, osv..!? Ønsker gjerne tilbakemeldinger på erfaringer! Takk! Jeg kunne egentlig tenke meg litt "mindre" liv, jeg, i hvert fall i form av litt vennligere NPC-er. Jeg synes ikke det er mye troverdig at brorparten av folk jeg treffer på er villig til å risikere livet i kamp med meg, i hvert fall ikke når jeg kommer i full dragerustning og sverdet til styggen selv, og de stiller med skinnvest og klubbe. Nei, den ser jeg veldig godt! Sikkert bare jeg som ikke har kommet så langt enda (er bare level 12 og ikke beveget meg stort utenfor Whiterun enda.. Så, slik som du beskriver det ønsker jeg heller ikke! Takk for svar! Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Kjære godtfolk! Jeg bestemte meg for å finpusse litt på førsteposten (fjernet trådstarters anbefalinger), og satte i gang med å telle antall mods per kategori og antall mods totalt (se førstepost). Etter å ha talt over alle postene, måtte jeg gni meg i øynene og telle på nytt igjen. Joda, det stemmer. Dere har anbefalt til sammen 100 mods, helt nøyaktig 100 mods! Dette må nesten feires! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå