Mildir Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hei! Som studenter flest skal jeg hjem til min hjemby Trondheim i jula, det jeg lurer på er om noen har noe oppdatert informasjon om hvor det billigst å trene, siden det bare er snakk om 3uker~. Jeg har hørt noe ymse rykter om at Kaliber har drop-in timer for studenter til 75kr, kan noen bekrefte dette? Eventuelt noen alternativ? Jeg kommer aldri i verden til å betale 200,- for en drop-in time til sats, det kan jeg si med en gang :-) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hei! Som studenter flest skal jeg hjem til min hjemby Trondheim i jula, det jeg lurer på er om noen har noe oppdatert informasjon om hvor det billigst å trene, siden det bare er snakk om 3uker~. Jeg har hørt noe ymse rykter om at Kaliber har drop-in timer for studenter til 75kr, kan noen bekrefte dette? Eventuelt noen alternativ? Jeg kommer aldri i verden til å betale 200,- for en drop-in time til sats, det kan jeg si med en gang :-) Spør her: http://www.facebook.com/fitnessbloggen Redaktøren til Fitnessbloggen er involvert i Kaliber, og driver også Club Fitness i Trondheim. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Har hørt meg litt rundt angående club fitness, virket ikke som om de hadde drop-in. Men til gjengjeld kosta jo en måned nesten det samme som en drop-in til sats Lenke til kommentar
KarlPHG Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Hør på Nidarø treningssenter, blant byens billigste treningsenter tør eg påstå -Min lenke kp Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 1 mnd kontant 520kr hos Impulse. Blir ikke så forferderlig dyrt pr. gang (3 ganger i uka => 60kr pr gang) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå