sopranos66 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Hei! Situasjonen er slik at jeg får ingen internett forbindelse lenger ved bruk av kabel etter at det lynte for et par dager siden. Jeg har en stasjonær pc, og bakpå maskinen er det et oransje lys som lyser konstant. Når jeg putter inn kabelen skjer det absolutt ingenting, og det lyser fremdeles oransje. Jeg har feilsøkt problemet, og meldingen forteller meg at det ikke er installert noen driver, og at jeg må gjøre dette. Dette fungerte heller ikke. Jeg har også restartet bios, men heller ikke her noe resultat. Jeg har ikke hatt noen som helst problemer med dette før, og jeg har ganske lite med kunnskaper om hvordan jeg skal kunne løse dette. Steg 1 blir da først og fremst å høre med noen kyndige her som kanskje har svaret. Takk Endret 14. desember 2011 av sopranos66 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Tipper at nettverkskortet er defekt. Kabler er utsatt ved tordenvær, det induseres høye spenninger. Nettverk skal tåle en del, men det er en grense. Har selv opplevd det samme. Du kan alltids bruke et PCI nettverkskort istedet for det innebyggede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå