jackie-jones Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 hei Har en nissan king cab med verdens verste lydanlegg som finnes..... med en sprengt høytaler har noen her noe forslag til annlegg plus noen høytalere, må være mulig å koble til iphone til den. har hørt att disse er ok. http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/andre-lyd-og-bildeprodukter/bilstereo/DEH9300SD/pioneer-bilstereo-deh-9300sd og http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/andre-lyd-og-bildeprodukter/bilstereo/TSG6912I/pioneer-bilhoyttaler-6-x-9-ts-g6912i Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Spilleren er bra, men hvor har du tenkt til å plassere de høyttalerene? Lenke til kommentar
jackie-jones Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Spilleren er bra, men hvor har du tenkt til å plassere de høyttalerene? tenkt i døren.... bytte ut di gammelt høyttalerene Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Ok, så det sitter 6x9" i dørene orginalt? Skal du ikke ha separat forsterker til høyttalerene, så bør du finne noen høyttalere med høy følsomhet. Lenke til kommentar
jackie-jones Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Ok, så det sitter 6x9" i dørene orginalt? Skal du ikke ha separat forsterker til høyttalerene, så bør du finne noen høyttalere med høy følsomhet. har faktisk ikke peiling...... derfor jeg er her vil har litt hjelp forsterker? er ikke det i spiller'n Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Det er få biler som har 6x9" som std i dørene, så jeg vil tro du har 5,25" runde høyttalere i din bil, men det bør sjekkes før du går til innkjøp av høyttalere. Spilleren har innebygd forsterker, men de er som regel aldri over 4x20w rms, og det holder ikke til så mye. Lenke til kommentar
jackie-jones Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 ahhhh det skal jeg sjekke :)har du noe forslag til høytaler da? spillern jeg har tenkt er 4x50 tror jeg..... Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 ahhhh det skal jeg sjekke :)har du noe forslag til høytaler da? spillern jeg har tenkt er 4x50 tror jeg..... Det er 4x50 watt maks, så den er nok ikke mer en 4x20w rms den heller, er få spillere som er noe mer Lenke til kommentar
jackie-jones Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 har du noe forslag til forsterker og høytaler? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 har du noe forslag til forsterker og høytaler? Vel, det kommer jo litt ann på hva det er plass til. Er det plass til 6,5" så er disse fine å kjøre rett fra spilleren: http://www.judysbilstereo.no/frontsett/65/cadence-zrs-6km-high-spl-kit-103db-1w-1m Sjekk med en nissanforhandler hva som sitter der orginalt du Lenke til kommentar
Selle Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 hei Har en nissan king cab med verdens verste lydanlegg som finnes..... med en sprengt høytaler har noen her noe forslag til annlegg plus noen høytalere, må være mulig å koble til iphone til den. Hvilken årsmodell er bilen? Lenke til kommentar
jackie-jones Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2011 hei Har en nissan king cab med verdens verste lydanlegg som finnes..... med en sprengt høytaler har noen her noe forslag til annlegg plus noen høytalere, må være mulig å koble til iphone til den. Hvilken årsmodell er bilen? 2002 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå