Hanssiii Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Linksys E4200 eller Netgear WNDR 4500 eller Belkin n750 eller Asus RT-N56U/Asus RT-N66U ? Lurer på hvilken av disse jeg bør velge? Skriv gjerne ned HVORFOR og Skal brukes til HD streaming, NAS, online gaming, musikk streaming etc. Enheter på nettet vil være: 5*TV 1*Apple tv 2*PS3 7*Bærbar 3*Stasjonær 5*Smarttelefon 1*NAS 2*Printer Skal også ha et accesspunkt i 2.etasje. Har fiber fra Altibox, 100/100. På forhånd takk! Endret 14. desember 2011 av Hanssiii Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Du kan kanskje legge til en annen modell fra Asus som er rett rundt hjørnet: Asus RT-N66U Lenke til kommentar
Hanssiii Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 Du kan kanskje legge til en annen modell fra Asus som er rett rundt hjørnet: Asus RT-N66U Ja, så klart, glemte den! Takk Lenke til kommentar
Hanssiii Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 Ingen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg vil ikke komme med noen anbefalinger siden jeg ikke har testet noen av disse selv. De virker alle som ganske spennende produkter. Jeg er mest interessert i den jeg nevnte, Asus RT-N66U (jeg har i alle år brukt Linksys-rutere, bortsett fra Asus WL500G laaangt tilbake. Jeg kan komme med en anbefaling av hvor man kan lese om disse: SmallNetBuilder wireless charts Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Er selv ute etter en skikkelig router i den bedre klassen, og de du har nevnt er tilvarende hva jeg har tittet på. Men har vanskelig for å bestemme meg. Et av mine hovedpunkt er at routeren skal takle mye trafikk, alt fra mange torrents til trådløs streaming av 1080p-filmer på internt nettverk. Har en D-Link DIR-655 nå, men den er utrolig ustabil blitt. Så, hva foreslås? Hvilken router takler hva trådstarter nevner - og er dønn stabil? Endret 29. desember 2011 av el_cash Lenke til kommentar
Hanssiii Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2011 Er selv ute etter en skikkelig router i den bedre klassen, og de du har nevnt er tilvarende hva jeg har tittet på. Men har vanskelig for å bestemme meg. Et av mine hovedpunkt er at routeren skal takle mye trafikk, alt fra mange torrents til trådløs streaming av 1080p-filmer på internt nettverk. Har en D-Link DIR-655 nå, men den er utrolig ustabil blitt. Så, hva foreslås? Hvilken router takler hva trådstarter nevner - og er dønn stabil? Jeg gikk selv for Linksys Cisco E4200 Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Hanssiii: hadde den routeren øverst på listen min en stund, men i går bestilte jeg meg en Asus RT-N66U etter å ha lest litt mer tester og anbefalinger. Er ikke rare forskjellen på dem, med unntak av at RT-N66U og -N56U takler så mye som 300 000 samtidige connections. Det kommer godt med når man har torrents gående, samtidig som man har mange andre enheter tilknyttet. Skal imidlertid sies at Cisco klinger litt bedre enn Asus i mine ører når det kommer til routere, men jeg lot fornuften seire over følelsene denne gangen. Om det var et optimalt valg vil vel tiden vise... Lenke til kommentar
Hanssiii Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 Hanssiii: hadde den routeren øverst på listen min en stund, men i går bestilte jeg meg en Asus RT-N66U etter å ha lest litt mer tester og anbefalinger. Er ikke rare forskjellen på dem, med unntak av at RT-N66U og -N56U takler så mye som 300 000 samtidige connections. Det kommer godt med når man har torrents gående, samtidig som man har mange andre enheter tilknyttet. Skal imidlertid sies at Cisco klinger litt bedre enn Asus i mine ører når det kommer til routere, men jeg lot fornuften seire over følelsene denne gangen. Om det var et optimalt valg vil vel tiden vise... ååh, har den kommet? Hvor bestilte du fra? Venter fortsatt på Linksysen så da avbestiller jeg den:p Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 ååh, har den kommet? Hvor bestilte du fra? Venter fortsatt på Linksysen så da avbestiller jeg den:p Sjekk prisguiden. Den er vel ikke kommet hit ennå, men står at den kommer om noen uker. Lenke til kommentar
Hanssiii Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 Bestilte fra netonnet, som hadde den på lager, jippi:D Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Fant en emulator for RT-N66U med standard firmware: http://service.asus....st_network.html Omtale: http://vr-zone.com/articles/exclusive-preview-of-asus-rt-n66u-dark-knight-dual-band-router/13760.html Endret 2. januar 2012 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
Hanssiii Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Elsker min ASUS RT-N66U, rett og slett fantastik Det trådløse nettet ble 3 ganger så rask i 2.etasje Lenke til kommentar
TechGuardian Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Her finnes det en review fra SmallNetBuilder sitt forum. For de som er interessert. Jeg trenger en ny router, burde jeg ha valgt ASUS RT-N66U eller en Cisco Linksys e4200V2. Når kommer Linksys e4200V2 til Norge egentlig? Elsker min ASUS RT-N66U, rett og slett fantastik Det trådløse nettet ble 3 ganger så rask i 2.etasje Jeg har så lyst til å kjøpe den! Kan du poste noen throughput i nedlasting og opplastning trådløst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå