igxx Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Skal ha matte tentamen i morgen, og trenger noe som kan teste meg for å se hva jeg egentlig kan. har søkt litt rundt men fant ingen tentamener i matte, så er det noen som har kopier ect ? slik at jeg får kjørt igjennom, for er litt usikker på hva jeg ikke kan, og kan. og evt tips er alltid like artig Lenke til kommentar
Melkesjokoladen Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Tidligere gitte eksamner i 1T Nå er det hele 1T pensumet som ligger i de ulike eksamene, så du får plukke ut det som er relevant. (Vet også at skoler pleier å bruke gitte eksamener til tentamen) Lenke til kommentar
igxx Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 Tidligere gitte eksamner i 1T Nå er det hele 1T pensumet som ligger i de ulike eksamene, så du får plukke ut det som er relevant. (Vet også at skoler pleier å bruke gitte eksamener til tentamen) får vell bare takk og så skal jeg gå igjennom og se hva jeg kan og ikke Lenke til kommentar
igxx Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 har akuratt startet på den ene tentamenen, ehh fant ut et problem. finnes det noen fasit til dette? for hvis ikke så er jo det tildels bortkastet tid Lenke til kommentar
Janhaa Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 http://sinus1t.cappelendamm.no/binfil/download.php?did=70153 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå