Odesseiron Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Det blir ikke særlig god stemning når skybyen Colombia raser. Se filmen nå Lenke til kommentar
thomba14 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 dette virket ikke akkurat som den gode gammle dystre bioshock :S Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Blir dessverre ikke imponert over det jeg ser. Grafikken er pen nok, men ser for happy ut, og alt ser scripted ut. Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Dette gleder jeg meg stort til! Stor fan av både Bioshock/Bioshock2 samt Minerva's Den DLCen, så dette blir forhåpentligvis en høydare for min del. Bioshock ble rost opp i skyene da det kom, Bioshock 2 ble stemplet som unødvendig da det lignet for mye på det første, og når de går nye veier med Bioshock Infinite så klager jaggu meg folk på det også.. Lenke til kommentar
thomba14 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 klager vel ikke... men hva om diablo 3 var oppi himmelen med masse lys og engler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå