spetwols Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Hei. Tenkte og selge pcen min nå da jeg trenger litt penger. Jeg kjøpte den i fjord hos komplett for 7000 kroner.. Det er en bygge pc, så jeg har satt den sammen selv. Eller egentlig broren min, men jeg fikk den av han. Speccx; Windows 7 Pro [Ekte] Sata 1 = Hitachi Deskstar P7K500 GB Sata 2 = 160 gb 4 gb RAM, DDR2 Corsair Powersupply 550 W Asus M3N78-VM, Socket-AM2+ AMD Athlon? X2 5200+ Dual-Core Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 + DVD Brenner, Minnekort Leser, Soprano DX Kabinett. + 22 Philips LED Skjerm, kostet ny 1500 kroner for noen uker siden... Takk på forhånd Endret 14. desember 2011 av spetwols Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Det er litt vag beskrivelse, spesielt på harddiskene. Skjermkortet er forsåvidt fint da. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) 2700kr? Endret 14. desember 2011 av Quattro123 Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 2700kr? ok takk mere enn jeg regnet med nesten. 500 gb hardisken er en; Hitachi Deskstar P7K500.. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg verdsetter kassa di til 2400 kroner. Jeg kunne ha verdsatt kassen din mer dersom det ikke har vært for følgende momenter: Selvbygd med rotete historikk ang. hvem som "egentlig" bygde den. Begrenset harddiskplass, 1Tb er liksom minimumsstandarden i dag (dog skal det sies at ekspertene strides om sistnevnte påstand, samt om én stk 750Gb disk oppleves bedre enn to separate) Ikke bilde av maskinen. Kabinetter og eksterne komponenter med et års fartstid på "gutterommet" er ikke alltid like innbydende for å si det mildt. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Jeg verdsetter kassa di til 2400 kroner. Jeg kunne ha verdsatt kassen din mer dersom det ikke har vært for følgende momenter: Selvbygd med rotete historikk ang. hvem som "egentlig" bygde den. Begrenset harddiskplass, 1Tb er liksom minimumsstandarden i dag (dog skal det sies at ekspertene strides om sistnevnte påstand, samt om én stk 750Gb disk oppleves bedre enn to separate) Ikke bilde av maskinen. Kabinetter og eksterne komponenter med et års fartstid på "gutterommet" er ikke alltid like innbydende for å si det mildt. Jeg skal ikke legge den ut for salg her da luring;) Jeg ville bare ha en antydning om ca hvor mye den kan være verdt. Broren min bygde den, kjøpte seg ny, og jeg fikk den gamle. Det er forresten 1,5 Tb.. Endret 14. desember 2011 av spetwols Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Den er i veldig god stand, aldri overklokka. Mest brukt til video/foto redigering, ikke spilling fra min side. Endret 14. desember 2011 av spetwols Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå