spetwols Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hei.. Jeg har problemer med å starte opp flåklypa på w7. Jeg får bare en feilmelding på at det har oppstått en kritisk feil, "link data security". Jeg har lastet ned den siste opptaderingen på caprino.no og der står det at da skal det fungerer på w7 & vista.. Noen som vet hva som er galt? takk! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Prøvd kompatibilitetsmodus? Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 Prøvd kompatibilitetsmodus? Tusen takk for hjelpen, men det fungerte ikke. Det kommer bare opp FGP.W_X Hast stopped working... Takk likevel, jeg hadde ikke tenkt på det. Vet du hva som kan være galt da?? Lenke til kommentar
Desu Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Tror ikke det støtter 64bit. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 Tror ikke det støtter 64bit. Ikke, så det er ingenting og gjøre? Lenke til kommentar
Desu Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Sette opp ei virtuell maskin med 32bit windows eller spille det på en gammel bærbar feks er eneste jeg kommer på nå. Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Hei, dersom du fortsatt ikke har klart å få Flåklypa til å fungere så kan jeg anbefale deg å ta en titt på denne linken: http://www.caprino.no/forums Ser ut som problemet kan løses ved å stille fargene på 16 bit. Prøv det før du leser noe mer! Endret 14. desember 2011 av trespiser Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Hei, dersom du fortsatt ikke har klart å få Flåklypa til å fungere så kan jeg anbefale deg å ta en titt på denne linken: http://www.caprino.no/forums Ser ut som problemet kan løses ved å stille fargene på 16 bit. Prøv det før du leser noe mer! Hjertelig takk, det var verdt et forsøk. Han ene sa han løste problemet som du sier med å stille fargene på 16 bit, men det var vist til ingen nytte... Det skjer samme her som hos de andre, spillet starter opp, blir svart skjerm, så får jeg feilmelding på at programet har sluttet og virke... Endret 14. desember 2011 av spetwols Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hei, dersom du fortsatt ikke har klart å få Flåklypa til å fungere så kan jeg anbefale deg å ta en titt på denne linken: http://www.caprino.no/forums Ser ut som problemet kan løses ved å stille fargene på 16 bit. Prøv det før du leser noe mer! Hjertelig takk, det var verdt et forsøk. Han ene sa han løste problemet som du sier med å stille fargene på 16 bit, men det var vist til ingen nytte... Det skjer samme her som hos de andre, spillet starter opp, blir svart skjerm, så får jeg feilmelding på at programet har sluttet og virke... Send en e-post til produsenten så tror jeg dem kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå