Gå til innhold

Gratis Produkt-kode til Counter Strike!

Anbefalte innlegg

Heihei.

Er det noen som vil donere en produkt-kode til Counter Strike? Jeg ble som sagt lurt av en ung pakistansk gutt...

Derfor håper jeg om noen kan gi meg en gratis produkt-kode sånn jeg ikke trenger og grine meg i søvne vær natt? Jeg har drømt om og spille dette spillet lenge, og jeg ønsker meg virkelig en produkt-kode til jul!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heihei.

Er det noen som vil donere en produkt-kode til Counter Strike? Jeg ble som sagt lurt av en ung pakistansk gutt...

Derfor håper jeg om noen kan gi meg en gratis produkt-kode sånn jeg ikke trenger og grine meg i søvne vær natt? Jeg har drømt om og spille dette spillet lenge, og jeg ønsker meg virkelig en produkt-kode til jul!

du kan jo oppsøke denne pakistanske gutten og gi ham en lærepenge?

• Liker 3
Lenke til kommentar

15$ er da ikke mye....

Til tross for at jeg ble overfalt av to fulle menn for noen uker siden har jeg ikke kreditt kort lenger. Banken er nemlig ufattelig treig og gi meg nytt kort.

Heihei.

du kan jo oppsøke denne pakistanske gutten og gi ham en lærepenge?

Det er ikke akkurat det smarteste jeg kan gjøre... Denne gutten er en kjent pusher, som har en haug med kontakter. I tilegg har denne gutten enormt mange brødere (tror han har 10 brødere?).

Lenke til kommentar

Sålenge du har et VISA kort, så kan du jo bare bruke det?

89,50kr er ikke akkurat mye for et spill :p

Dem tok lommeboken min med visa kort, bankrot og master card.

Og viss det er så "billig" kan dere bare kjøpe det og gi meg en produkt-kode? gaad.

Du får opprette en sånn donasjons greie via Paypal.... Kanskje du er heldig ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis det er Counter-Strike 1.6 det er snakk om, så er det bare 60 kroner det er snakk om.

Og viss det er så "billig" kan dere bare kjøpe det og gi meg en produkt-kode? gaad.

Hvis du er så gjerrig, så skaff deg non-steam. gaad.

Endret av _NympH
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis det er Counter-Strike 1.6 det er snakk om, så er det bare 60 kroner det er snakk om.

Hvis du er så gjerrig, så skaff deg non-steam. gaad.

Hva er non-steam?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

På ingen måte, du kommer på nettet og forventer at noen skal kjøpe et spill til deg. Det kommer ikke til å skje, og du har kun deg selv og klandre for at du ble "robbet av en pakistaner".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...