rasmuz110 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Heihei. Er det noen som vil donere en produkt-kode til Counter Strike? Jeg ble som sagt lurt av en ung pakistansk gutt... Derfor håper jeg om noen kan gi meg en gratis produkt-kode sånn jeg ikke trenger og grine meg i søvne vær natt? Jeg har drømt om og spille dette spillet lenge, og jeg ønsker meg virkelig en produkt-kode til jul! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 15$ er da ikke mye.... 4 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Heihei. Er det noen som vil donere en produkt-kode til Counter Strike? Jeg ble som sagt lurt av en ung pakistansk gutt... Derfor håper jeg om noen kan gi meg en gratis produkt-kode sånn jeg ikke trenger og grine meg i søvne vær natt? Jeg har drømt om og spille dette spillet lenge, og jeg ønsker meg virkelig en produkt-kode til jul! du kan jo oppsøke denne pakistanske gutten og gi ham en lærepenge? 3 Lenke til kommentar
rasmuz110 Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 15$ er da ikke mye.... Til tross for at jeg ble overfalt av to fulle menn for noen uker siden har jeg ikke kreditt kort lenger. Banken er nemlig ufattelig treig og gi meg nytt kort. Heihei. Er det noen som vil donere en produkt-kode til Counter Strike? Jeg ble som sagt lurt av en ung pakistansk gutt... Derfor håper jeg om noen kan gi meg en gratis produkt-kode sånn jeg ikke trenger og grine meg i søvne vær natt? Jeg har drømt om og spille dette spillet lenge, og jeg ønsker meg virkelig en produkt-kode til jul! du kan jo oppsøke denne pakistanske gutten og gi ham en lærepenge? Det er ikke akkurat det smarteste jeg kan gjøre... Denne gutten er en kjent pusher, som har en haug med kontakter. I tilegg har denne gutten enormt mange brødere (tror han har 10 brødere?). Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Sålenge du har et VISA kort, så kan du jo bare bruke det? 89,50kr er ikke akkurat mye for et spill 3 Lenke til kommentar
rasmuz110 Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 Sålenge du har et VISA kort, så kan du jo bare bruke det? 89,50kr er ikke akkurat mye for et spill Dem tok lommeboken min med visa kort, bankrot og master card. Og viss det er så "billig" kan dere bare kjøpe det og gi meg en produkt-kode? gaad. Lenke til kommentar
rasmuz110 Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 Kanksje jeg kan kjøpe det med mobil... Har ikke PayPal en metode der du bruker mobil? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Sålenge du har et VISA kort, så kan du jo bare bruke det? 89,50kr er ikke akkurat mye for et spill Dem tok lommeboken min med visa kort, bankrot og master card. Og viss det er så "billig" kan dere bare kjøpe det og gi meg en produkt-kode? gaad. Du får opprette en sånn donasjons greie via Paypal.... Kanskje du er heldig 2 Lenke til kommentar
_NympH Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) 89,50kr er ikke akkurat mye for et spill Hvis det er Counter-Strike 1.6 det er snakk om, så er det bare 60 kroner det er snakk om. Og viss det er så "billig" kan dere bare kjøpe det og gi meg en produkt-kode? gaad. Hvis du er så gjerrig, så skaff deg non-steam. gaad. Endret 14. desember 2011 av _NympH 2 Lenke til kommentar
rasmuz110 Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 89,50kr er ikke akkurat mye for et spill Hvis det er Counter-Strike 1.6 det er snakk om, så er det bare 60 kroner det er snakk om. Og viss det er så "billig" kan dere bare kjøpe det og gi meg en produkt-kode? gaad. Hvis du er så gjerrig, så skaff deg non-steam. gaad. Hva er non-steam? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Tenkte på det helt til jeg så "gaad", da ble jeg så irritert at jeg slo tanken fra meg. En ting er å spørre folk om hjelp, noe annet å sutre som en baby hvis noen kommenterer 3 Lenke til kommentar
_NympH Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hadde ikke gitt han 60 kroner om han spurte pent. Lukter bullshit fra lang avstand. 2 Lenke til kommentar
rasmuz110 Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Mobbing -.-" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 På ingen måte, du kommer på nettet og forventer at noen skal kjøpe et spill til deg. Det kommer ikke til å skje, og du har kun deg selv og klandre for at du ble "robbet av en pakistaner". Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 For en dum historie. Du er sikkert bare en 12 åring, som ikke får låne kredittkortet til moren din derfor må du syte og finne på masse tull for at noen kan gi deg en produkt kode... poor kid' 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå