fjarle Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Her er førsteinntrykkene av telefonen som er Nokias fremtid. Nokia Lumia 800 Lenke til kommentar
Bottekott Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Lumia 800 skiller seg fra andre Windows-telefoner på ett område. Nokia har fått laget sine egne tjenester for Windows Phone, og de er tilgjengelige direkte i menyen. Jeg har hatt LG og har Samsung med windows phone. På begge telefonene har det fulgt med "egne tjenester" i hovedmenyen. Tror dette er ganske vanlig? Eller er det noe spesielt med tjenestene til Nokia? Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 Bottekott: Det har du helt rett i. Setningen skulle stokkes litt på før publisering, men kom gjennom likevel. Har rettet på den nå. Takk for tips Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Meh. Lurer på om Meltemi kan overta noe av arven etter Maemo/MeeGo. Så langt er Maemo 5 det mobile operativsystemet som har imponert meg mest, og jeg klarer ikke helt å finne meg til rette i Android-verdenen etter det. Disse telefonene (N9 - N800) ser OK ut, men kjenner at Windows Metro nok ikke er noe for meg. Hele grensesnittet ser ut som en feilprogrammert HTML-tabell som ikke tålte overgangen fra IE5.5 til IE6. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Meh. Lurer på om Meltemi kan overta noe av arven etter Maemo/MeeGo. Så langt er Maemo 5 det mobile operativsystemet som har imponert meg mest, og jeg klarer ikke helt å finne meg til rette i Android-verdenen etter det. Disse telefonene (N9 - N800) ser OK ut, men kjenner at Windows Metro nok ikke er noe for meg. Hele grensesnittet ser ut som en feilprogrammert HTML-tabell som ikke tålte overgangen fra IE5.5 til IE6. Da bør du virkelig prøve det først. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg har prøvd demoen, og det så da visselig ut akkurat som det ser ut på videoene. Jeg hadde ikke prøvd Android før jeg fikk det, heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg