fjarle Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Her er førsteinntrykkene av telefonen som er Nokias fremtid. Førsteinntrykk: Nokia Lumia 800 Lenke til kommentar
GabrielMk3 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Svært interesant. Tusen takk for en liten video i tillegg. Lurer litt på hvor langt Nokia kommer til å nå med den, men jeg håper på det beste. 1 Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Ser fristende ut, men venter litt til for å se om det blir noe av nokia lumia 900: http://www.gsmarena.com/new_clues_of_nokia_champagne_and_lumia_900_wp_phones_appear-news-3490.php Kommer denne så er det min neste mobil etter nokia n95 8gb. Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Flott at dere tar dere tid til å lage videosnutter. Dette er noe jeg har savnet! Jeg gleder meg til denne telefonen kommer til Norge! Da blir det en blå Nokia på innerlomma 1 Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg trekker tilbake mine tidligere uttalelser om at Lumia 800 er stygg. Den så ganske mye penere ut på videoen over i forhold til promobildene jeg tidligere har sett. 1 Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Meningsløst å lansere en mobil uten minnekort-leser.... For dårlig kamera også, står heller ikke noe om DLNA men mulig den har det... Nei, tror heller det er verdt å vente på det virkelige flaggskipet som kommer, Nokia 803 Endret 14. desember 2011 av leirdueredet Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Off topic, men vurderer dere å tilby HTML5-video? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Meningsløst å lansere en mobil uten minnekort-leser.... Ikke med skydrive, egentlig. Hadde vært enig om det var en linuxmobil du kunne dualboote forskjellige OS på fra minnekort, men til mobilbruk er det langt fra meningsløst. I det hele tatt. For dårlig kamera også, står heller ikke noe om DLNA men mulig den har det... Ikke for dårlig kamera i det hele tatt. Det er ikke en dedikert kameramobil som N8 (satan for et kamera... sikle...) men å si kameraet er "for dårlig" bare fordi det er dårligere enn N8 sitt er som å si at alle mobiler utenom N8 har "for dårlig kamera", noe som blir svada. Nei, tror heller det er verdt å vente på det virkelige flaggskipet som kommer, Nokia 803 Det blir vel en WP telefon det og? Hvis ikke blir det knapt et flaggskip. Lumia 900 blir et storslagent flaggskip. Men tror ikke nokia blir å differensiere seg spesielt mye fra andre WP telefoner før Apollo kommer uansett, grunnet Nokias spesialavtale med Microsoft vedrørende SW-endringer. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Ser frem til denne. Håper det blir en verdig arvtaker til min n8 som lever ett hardt liv. Ser på det som positivt at det følger med beskyttelse til telefonen. Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 Spirograf: Ja, vi vurderer det. Dagens videoløsning vil sannsynligvis bli byttet ut om ikke altfor lenge Lenke til kommentar
prestma Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Den er veldig bra har brukt den snart en dag nå og er veldig fornøyd :-) 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Meningsløst å lansere en mobil uten minnekort-leser.... For dårlig kamera også, står heller ikke noe om DLNA men mulig den har det... Nei, tror heller det er verdt å vente på det virkelige flaggskipet som kommer, Nokia 803 WP7 støtter foreløpig ikke minnekort. Men ut ifra videoen må jeg innrømme at Lumia ser virkelig virkelig bra ut, så håper jeg brukeropplevelsen blir like så. Lenke til kommentar
Star Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Har brukt den 2-3 dager nå og klarer ikke la den ligge i fred. Lynkjapp sammenlignet med min gamle Android. Sømløs integrasjon med sosiale medier. Jeg kan LETT blir vant med å bare bruke WP7! Needless to say - hardwaremessig er den helt superb. 1 Lenke til kommentar
StarSlush Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg har nylig fått tak i en Nokia Lumia 800. Telefonen bærer preg av kvalitet. Har tidligere hatt en HTC Mozart, men denne ble levert tilbake på grunn av det var for tidlig. (ca 1 år siden) Har kun prøvd den med Wifi da jeg venter på micro sim fra Tele2. Touch feelingen på telefonen er meget bra. 1 Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Kutt SIM-kortet selv, ingen grunn til å vente. 2 Lenke til kommentar
Andreas7 Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Har brukt den 2-3 dager nå og klarer ikke la den ligge i fred. Lynkjapp sammenlignet med min gamle Android. Sømløs integrasjon med sosiale medier. Jeg kan LETT blir vant med å bare bruke WP7!Needless to say - hardwaremessig er den helt superb. Har brukt Omnia 7 i noen uker, og må si den er fantastisk den også. Det blir nok en Lumia 800 snart, men begge vil i hovedsak bli brukt til apputvikling. Lenke til kommentar
0stepop Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Har brukt den 2-3 dager nå og klarer ikke la den ligge i fred. Lynkjapp sammenlignet med min gamle Android. Sømløs integrasjon med sosiale medier. Jeg kan LETT blir vant med å bare bruke WP7!Needless to say - hardwaremessig er den helt superb. Klarer knapt å vente!!! Er så lei av både iOS og Android. Håper bare flisene er minst like bra som widgets på Android. Hvis ikke, så kan jeg alltids få en kompis til å mekke noe i Visual Studio Lenke til kommentar
0stepop Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Har brukt den 2-3 dager nå og klarer ikke la den ligge i fred. Lynkjapp sammenlignet med min gamle Android. Sømløs integrasjon med sosiale medier. Jeg kan LETT blir vant med å bare bruke WP7!Needless to say - hardwaremessig er den helt superb.Har brukt Omnia 7 i noen uker, og må si den er fantastisk den også. Det blir nok en Lumia 800 snart, men begge vil i hovedsak bli brukt til apputvikling. Hvordan er det å utvikle til den? Kan du overføre prototyper til telefonen via USB eller noe slikt, slik som Android? Griske Apple skal ha $99 for å teste ut egne ting din egen iPhone/iPad. Hårreisende. Hva med gjenbruk av eksisterende C++ og C# kode? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg