Gå til innhold

Gaming Laptop fra 5000 til 10000 :D

Anbefalte innlegg

Hei :) skal nå selge min stasjonære pc til 10K pga er gått lei av å måtte drasse med meg så mye utstyr og sånnt :p men allikavel, skal ha meg ein bærbar pc fra 5-10K kroner. har sett litt på pc-er fra amazon, er ikkje sikker på om det er internasjonalt. menne får visst mykje meir for prisen, skal gamast mest League Of Legends ,Modern warfare 3 og battlefield 3 og ein del redigering. vil helst ha ein med litt bra utsjånad. har derfor sett litt på denne: http://www.amazon.com/MSI-G-GT780DX-406US-17-3-Inch-Laptop/dp/tech-data/B005WPUN32/ref=de_a_smtd virker god og sånnt men lurer på om eg får med norsk stikkontakt dings :p har ikkje so god peil på dette xD

men takker for svar på forhånd :)

MVH - Cr4ZyF34R

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

11552kr blir det med mva. Du mister også muligheten for lokal reklamasjon som strengt tatt er gull verdt og må da sende maskinen til utlandet på rep og selv bekoste frakt begge veier, samt at du blir uten maskin i x antall uker/mnd.

okei :p noken tips til kass pc eg kan kjøpe då? :p

Lenke til kommentar

Hei :) skal nå selge min stasjonære pc til 10K pga er gått lei av å måtte drasse med meg så mye utstyr og sånnt :p men allikavel, skal ha meg ein bærbar pc fra 5-10K kroner. har sett litt på pc-er fra amazon, er ikkje sikker på om det er internasjonalt. menne får visst mykje meir for prisen, skal gamast mest League Of Legends ,Modern warfare 3 og battlefield 3 og ein del redigering. vil helst ha ein med litt bra utsjånad. har derfor sett litt på denne: http://www.amazon.com/MSI-G-GT780DX-406US-17-3-Inch-Laptop/dp/tech-data/B005WPUN32/ref=de_a_smtd virker god og sånnt men lurer på om eg får med norsk stikkontakt dings :p har ikkje so god peil på dette xD

men takker for svar på forhånd :)

MVH - Cr4ZyF34R

bare sånn hvis du ikke visste det så er det 25% moms på PCer fra utlandet, så den du har funnet vil være ute av budsjettet ditt.

Edit: vidarkri :ph34r:

hva med denne: Asus G74SX

Endret av olestokk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...