Green Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Hei! Sikkert veldig enkelt spørsmål: Eg har noen mapper på HD-en som inneheld nokon ganske store filer av forskjellig format. Kvar eineste gong eg går inn i den mappa så begynner HD-en å laste seg ihjel. Har inntrykk av at dette kjem av ein eller anna forhåndsvisning-funksjon. Nokon som veit korleis ein skrur av denne? (sikkkert kjempeenkelt, men eg har ikkje funne det enno ) -Green- Lenke til kommentar
runeb Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Slå av web-visning i Mapperalternativer. En annen ting som kan forårsake problemet ditt er et antivirusprogram som setter i gang å sjekke filene når du åpner mappa. Lenke til kommentar
Green Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 Slå av web-visning i Mapperalternativer. En annen ting som kan forårsake problemet ditt er et antivirusprogram som setter i gang å sjekke filene når du åpner mappa. Hei! Takk for svaret ditt. Er ikkje sikker på om eg fant den knappen. Gløymde å seie at eg bruker WINXP-PRO, engelsk version. -Green- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå