James Bond Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hei! Kjøpte ny PC igår.. Jeg får ikke Realtek audio driveren til å fungere! SPecsa mine er: CM Storm Trooper kabinett i7 2600k prosessor Corsair Vengeance 9-9-9-24 RAM Gigabyte GTX 580 Superclocked skjermkort ASUS P8Z68-PRO hovedkort Kingston HyperX 120GB SSD 6GB/S Seagate Barracuda 1TP HDD 3GB/S Lite-On 4x Blu-Ray/DVD Disk Corsair HX1050w strømforsyning. Det som skjer er at jeg ikke får lagt over til 5.1, Og EQualizer fungerer ikke Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Det var litt tynn forklaring. Jeg tolker det dithen at du får lyden til å fungere i vanlig stereo? Hvilken driver har du installert? Den som følger med hovedkortet? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 Det var litt tynn forklaring. Jeg tolker det dithen at du får lyden til å fungere i vanlig stereo? Hvilken driver har du installert? Den som følger med hovedkortet? Nå får jeg lyden på de 2 høytalere bak til å fungere, Men da har jeg satt "Stereo" på REALTEK sin lyddriver, Også har jeg satt stereo på Z-5500 controlleren.. :/ Det skal jo være surround! Ikke Constant Direct-Sound! Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Hei! Kjøpte ny PC igår.. Jeg får ikke Realtek audio driveren til å fungere! SPecsa mine er: CM Storm Trooper kabinett i7 2600k prosessor Corsair Vengeance 9-9-9-24 RAM Gigabyte GTX 580 Superclocked skjermkort ASUS P8Z68-PRO hovedkort Kingston HyperX 120GB SSD 6GB/S Seagate Barracuda 1TP HDD 3GB/S Lite-On 4x Blu-Ray/DVD Disk Corsair HX1050w strømforsyning. Det som skjer er at jeg ikke får lagt over til 5.1, Og EQualizer fungerer ikke Hallo! Gå inn på egenskaper i enhetsbehandling for lyd i kontrollpanel. Her vil du se om det er noen gule utropstegn på driverne? Klikk oppdater driver her, og ha CD skiva i og hent de driverne du vil benytte. Du kan også avinstallere de gamle driverne først! Vennligst BmOnline Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå