Redaksjonen. Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Politiet aksjonerer mot hackermiljø i Sør-Norge. Hackerliga pågrepet etter Facebook-trusler Lenke til kommentar
Populært innlegg Matsemann Skrevet 14. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 14. desember 2011 Drittunger og script-kiddies. Tror sikkert selv de er veldig kule og intelligente. 19 Lenke til kommentar
Kelzo Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Greit nåkk med at script kiddies har blitt tatt. Men betyr ikke at de har noe som helst forbindelse med Anonymous. (med tanke på bildet dere valgte å bruke) 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Occi Skrevet 14. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 14. desember 2011 Hackerliga hahaha 17 Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Skjerpings hardware.no. Artikkelbildet er svært misvisende ift. informasjonen som fremkommer i artikkelen. Det er som å vise bilde av en statoilstasjon når man omtaler polakker som selger stjålet diesel fra en varebil. 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Skjønner ikke helt hvorfor Anonymous har med saken å gjøre.. Hacket hotmail og facerapet folk..? What Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 "Til VG sier politiadvokat Eindride Kjørri at ungommene er siktet for å ha fremsatt grove trusler." Liten skrivefeil der. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Politi jager facerapere? Helvete, blant vennene mine er jo jeg reineste facerapekongen! Har vel lange fengselsstraffer i vente, jeg.. Greit nok at politiet ringer og kjefter, men bruke tid og ressurser på en husransakelse? Hva forventer de å finne? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Virker som om alle tror at det kun finnes en hackergruppe, slik som mange tror at det kun finnes en smartphone, iPhone. 1 Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Politi jager facerapere? Helvete, blant vennene mine er jo jeg reineste facerapekongen! Har vel lange fengselsstraffer i vente, jeg.. Det var jo også noe å skryte av... 2 Lenke til kommentar
PaulGD Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Og alle som hacker er automatisk "Anonymous"? Ser ikke all hatet mot dem her, selv har jeg en teori om at det kanskje er noen unger som blir tatt, og viser det (oppmerksomhet etc), men at det heller er noen iallefall ganske flinke som gjør den faktiske jobben. (Er heller ikke noen fan av dem, men å se hvordan de kommer inn overalt er litt interessant..) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hurra, bra at politiet sørger for å holde kriminelle som dette av gata. (Eller bøtlegger de et par tusenlapper og konfiskerer noe utstyr, eller hva straffen for å lese andres epost.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Det blir vel tatt som ID-tyveri og datainnbrudd. Så følgene kan fort bli veldig store, for å være dum over nettet.. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Politi jager facerapere? Helvete, blant vennene mine er jo jeg reineste facerapekongen! Har vel lange fengselsstraffer i vente, jeg.. Det var jo også noe å skryte av... Skrev jeg at jeg er tøff eller kul? Det var mer for å vise hvor hverdagslig det er.. Unødvendig bidrag til topic Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Jeg ser ikke helt hva Anon har med dette å gjøre? Bildet der holder demmes største kjennetegn, nemlig Guy Fawkes maska, men det fremkommer ikke et eneste ord om at det var Anon som gjorde dette her men likevel bruker dere det? Dette blir meget missvisende. Edit: Ser bildet har blitt endret nå. Det er bra. Endret 14. desember 2011 av Ascubal Lenke til kommentar
MrJani Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Dette såkaldte hackermiljøet er i følge artikkelen ikke mindre enn et par ungdommer spredt litt rundt om i landet som tar faceraping et steg videre. Det er helt feil å bruke bilde av Anonymous i forbindelse med at noen tilfeldige ungdommer driver med hobbyhacking av e-post adresser og facebook-profiler. Det er ikke automatisk Anonymous hver gang noen får hacket e-posten sin. Slik går det bare når utvitende brukere lager dårlige og usikre passord. Skjerpings hardware!! Lenke til kommentar
MrJani Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Dette er et mye bedre generelt illustrerende bilde. http://images.gfx.no/543/543543/a-540x360.jpg Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Politi jager facerapere? Helvete, blant vennene mine er jo jeg reineste facerapekongen! Har vel lange fengselsstraffer i vente, jeg.. Det var jo også noe å skryte av... Skrev jeg at jeg er tøff eller kul? Det var mer for å vise hvor hverdagslig det er.. Unødvendig bidrag til topic Det er da knekkende likegyldig hvorvidt det er vanlig eller ei. Urettmessig tilegnelse av sensitive og private opplysninger er like fullt ulovlig. Bare det at du ser på det som hverdagslig validerer innlegget mitt. Endret 14. desember 2011 av Tan28 3 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 For de som vil klage så er dette resirkulert søppel fra ett annet sted. Altså CTRL + C og CTRL + V som er veldig miljøvennlig, men ikke særlig skapende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå