panybs Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Hei jeg lurte på om det er nødvendig for meg og kjøpe Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB AGP, ATI 9800PRO, DVI-I, TV-Out, Retail jeg kommer til å bruke pcen til litt spilling, hjemmesider og noe 3d modellering osv. Hvis ikke det lønner seg og kjøpe det kortet hva anbefaler du da? jeg skal i hvertfall ikke oppover i pris klasse. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg vet ikke om det er nødvendig for deg, men jeg skalihvertfall kjøpe det kortet snart. Har lest masse tester på skjermkort i det siste og blitt overbevist at det er kortet for meg. Skal også bruke det til spilling, 3d mod. webdesign og billedbehandlig (photoshop). Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Hei jeg lurte på om det er nødvendig for meg og kjøpe Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB AGP, ATI 9800PRO, DVI-I, TV-Out, Retail jeg kommer til å bruke pcen til litt spilling, hjemmesider og noe 3d modellering osv. Hvis ikke det lønner seg og kjøpe det kortet hva anbefaler du da? jeg skal i hvertfall ikke oppover i pris klasse. alle har "bruk" for det kortet og by the way, du kommer ikke lengre opp i prisklasse utenom disse "wildcat'ne" Lenke til kommentar
VATN Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 alle har "bruk" for det kortet og by the way, du kommer ikke lengre opp i prisklasse utenom disse "wildcat'ne" å gfx5900...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå