Gå til innhold

Beste spill - 2011

Anbefalte innlegg

Best:

•  
  • Skyrim
  • Deus Ex: HR
  • Battlefield 3
  • DiRT 3
  • The Witcher 2
  • Bulletstorm
  • Rift - Selv om jeg ikke spiller det lengre så var det et flott spill
  • Dead Island - Ja, selv om spillet er litt bugy så har jeg hatt utrolig mange morsome timer med det spillet

Det er de jeg kommer på i forbifarta, kunne sikkert lagt til flere om jeg satt på pcen min hjemme.

Dårligst/skuffende:

•  
  • Portal 2
  • LA Noire
  • Duke Nukem Forever
  • TDU2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viss jeg får lov til å ha min egen mening her så skriver jeg opp disse spillene som jeg digga og de som skuffet:

Sortert på ulike konsoller og pc:

Playstation 3:

1.Uncharted 3 Drakes Deception.

Etter flerfoldiger timer med dette spillet må jeg si dette er nok det beste jeg har spilt iår, både på PS3 og overall GOTY 2011. Grafikkongen nummer 1 på dagens konsoller slo til igjen, men det er ikke bare her det scoret hos meg, historien, karakterene, OMG moments osv.

2. Killzone 3:

Beste FPS spillet jeg har spilt på konsoller var helt fantastisk opplevelse. Skytefølelsen, interne politiske krisen inne hos Helghast grep meg fatt, flotte omgivelser (ja det beste jeg har sett på dagnes skytespill på konsollene mine), episke momenter med for eks nedkjempinga av MAWLR.

PC:

1.The Witcher 2:

Her fikk jeg servert flere titalls timer med rå underholdingen med en flott story, gameplay og en magisk verden åpnet seg for meg. Imponerende stykke arbeid fra CD-Projekt!

2.The Elder Scrolls V Skyrim:

Dette endte på andreplass, grunner for ikke det rakk førsteplass er av mange grunner, den grunnen som ødela mest hos meg var alle de tekniske feilene og konsollskygger i spillet dro ned selve innlevelsen grafisk sett. Men for all del så har spillet sine momenter med glede, og du blir virkelig sugd inn viss man ser bort ifra bugs o.l.

Nintendo Wii:

1.Legend Of Zelda Skyward Sword:

Var ikke mye å velge imellom, men soleklare vinneren er helt klart Legend Of Zelda Skyward Sword. Uten tvil så kom dette spillet på 2plass totalt dette året med sin fantastiske verden, kult gameplay og du må tenke før du bekjemper dine fiender med sverdet ditt.

Nintendo 3DS:

1. Super Mario 3D Land:

Dette spillet er bare helt herligt, og det fortjener sin førsteplass på Nintendo 3DS. Nintendo har nok engang bevist at Mario kan være på hvilken som helst Nintendo maskin, og gjør dette med glans i alle aspekter!

Xbox 360:

1. Forza Motorsport 4:

Var ikke så mye å hente her men det var et spill som skilte seg ut.

Dette stjal mesteparten av min tid på Xbox 360, så dette spillet fortjener ros.

Et bilspill man ikke kan gå lei av. Jeg har til gode å fullføre selve enspilleren, men den er såpass lang og du har fullt av events som gir deg flere titalls timer kjøring med flotte doninger som Audi R8 5.2 quattro som er min favorittbil og mange flere.

Spill som skuffet iforhold til all hypen rundt seg:

1. Gears of War 3:

Sorry for dette kan være skremmende for de fleste, men så er dette min mening. Her fikk jeg faktisk ingen omg moments, husker ingenting fra storyen, noen i teame ditt bare sytet hele tiden.

Grafikken var heller ikke noe jeg har sett før. Det som slo meg mest var at jeg syntes det visuelle var bedre utført i multiplayeren en i singelplayeren, følte singelplayeren var upolert over hele fjøla, synd at det endte slikt.

Multiplayeren føltes bedre ut en påklistret singelplayer som var rushet og lite polert.

Her er den vanlige malen som folk bruker for å sortere hvilke spill de likte så lager jeg en slik selv i riktig rekkefølge fra 1-7 GOTY 2011:

1. Uncharted 3 Drakes Deception

2. The Witcher 2

3. Legend Of Zelda Skyward Sword

4. The Elder Scrolls V Skyrim

5. Killzone 3

6. Super Mario 3D Land

7. Forza Motorsport 4

Runnerups som ikke rakk topp 7, her tar jeg også å sier hvor jeg har spilt/spiller disse:

1. Battlefield 3 (PC)

2. Dead Space 2 (PS3)

3. Resistance 3 (PS3)

4. Infamous 2 (PS3)

5. Deus Ex Human Revolution (PC)

6. Portal 2 (PS3-PC)

7. LA Noire (PS3)

8. Batman Arkham City (X360-PC)

9. Bulletstorm (PC)

Kort oppsummert: Et flott gamingår for min del, gikk ikke glipp av noe som helst, er faktisk i nærheten av år 2007 som var et episk spillår!

Endret av iToMaN
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Topp 10:

1. Skyrim - Svært spennende verden å utforske. Herlig frihet.

2. Minecraft - Bare fantasien setter grenser.

3. The Witcher 2 - Spennende eventyr i fantastiske omgivelser.

4. Batman AC - Mer fantastiske karakterer finner man ikke.

5. Portal 2 - Morsomt og genialt.

6. Saints Row 3 - Liker virkelig humoren. Super karakterbygger.

7. Dark Souls - En herlig utfordring.

8. Uncharted 3 - Like bra som alltid.

9. Zelda SS - HATER bevegelsekontroller, men det skal mer til for å ødelegge Zelda.

10. Mario 3D Land - Blir aldri lei av marioplattform.

Største skuffelse:

Dragon Age II. Med sin solide historie, uforglemmelige karakterer og smarte kontrollsystem ble Dragon Age Origins en av mine absolutte favorittitler gjennom tidene. Dragon Age II feilet på alle disse punktene og var desserre i beste fall middelmådig. Synes faktisk også grafikken var dårligere...

Lenke til kommentar

1. Skyrim - Kule personligheter, mye å gjøre, og mye å oppdage. Selv om verdenen til tider var fantastisk å utforske, føler jeg at verdenen var litt monoton og forutsigbar. Jeg koste meg faktisk mer med oblivion (med mods, vel å merke) når det kom ut.

2. Uncharted 3 - Jeg kan ikke si mye om dette uten å spoile, men jeg ble direkte engasjert, irritert og rørt av både historien og spillet. Synd at det spillet overhodet ikke inneholder noen som helst form for utfordring, og er hysterisk lett å spille igjennom.

3. Fifa - INGEN spill har evnen til å forandre dagen min slik Fifa gjør. Sykt at jeg fremdeles spiller det.

4. Portal 2 - Fantastisk morsomme scener!

Lenke til kommentar

Årets beste:

Batman Arkham City (Windows)

NHL 12 (PS3)

L.A. Noire (Windows)

Gode:

Uncharted 3 (PS3)

The Elder Scrolls V: Skyrim (Windows)

Rayman Origins (Wii)

Deus Ex: Human Revolution (Windows)

Amnesia: The Dark Descent (Linux)

Minecraft (Linux)

Saints Row: The Third (Windows)

To The Moon (Windows)

Rage (Windows)

Battlefield 3 (Windows)

Årets skuffelse/dårlige:

Crysis 2 (Windows)

Call of Duty: Modern Warfare 3 (Windows)

F.E.A.R. 3 (Windows)

Duke Nukem Forever (Windows)

Dragon Age II (PS3)

Endret av Hammarhaus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...