Værktøy Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Tenkte bare å dele denne med alle. Quizen er ikke laget av meg. Post gjærne under hva ditt resultat ble. Ta quizen her -> http://quiz.start.no/123247 Mitt resultat: midt på en 4. Normal person <3 Endret 14. desember 2011 av thypthon Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jævla nerd! Du har behov for å bli litt dummere... Du er alt for smart!! Det var resultatet mitt Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 Jævla nerd! Du har behov for å bli litt dummere... Du er alt for smart!! Det var resultatet mitt Hmm, merkelig å komme med "Jævla Nerd" i et resultat... Lenke til kommentar
Timster Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg er vist Jevlig Nerd. Forøvrig sugde testen rottehale. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Har ikke vært borti en dårligere test i hele mitt liv. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Tydeligvis er jeg og en del andre i tråden her i hvert fall smartere enn personen som har lagd quizen, men at det nødvendigvis gjør oss smarte tror jeg heller ei. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Jævla nerd! Du har behov for å bli litt dummere... Du er alt for smart!! 60.41% falt innenfor denne kategorien Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Har ikke vært borti en dårligere test i hele mitt liv. Du fikk så dårlig resultat, ja? Det var dog en latterlig "quiz". Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 En test på smarthet basert av lurespørmål. Veldig bra Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Tydeligvis er jeg og en del andre i tråden her i hvert fall smartere enn personen som har lagd quizen, men at det nødvendigvis gjør oss smarte tror jeg heller ei. Alle er smarteren enn han som laget testen. Jævla nerd! Du har behov for å bli litt dummere... Du er alt for smart!! 60.41% falt innenfor denne kategorien Lov meg... testen var nok ikke veldig gjennomtenkt av personen som lagde den. En test på smarthet basert av lurespørmål. Veldig bra Usikker egentlig... men kan nok stemme... Endret 23. desember 2011 av thypthon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå