Joachim_F Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Betal hva du vil for en håndfull herlige indie-spill. Les hele saken Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Fantastisk pakke, har bare super meat boy fra før av, men har hatt lyst på de fleste andre en stund. Gjennomsnittsbetalingen du må over for cave story er nå mellom 5-6 dollar Lenke til kommentar
espenfana Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Funfact: Linux-brukere har i gjennomsnitt betalt dobbelt så mye som Windows-brukere. Lenke til kommentar
cfg Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Funfact: Windows har en mye større markedsandel enn Linux. Noe som deres oversikt også viser. 2 Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Eg slo til på begge pakkane, satsar på at eg får tid til å spele litt i juleferien. Eg har ikkje nytta meg av desse betal-kva-du-vil-tilboda før, sjølv om eg kanskje burde ha gjort det. Denne gongen vart det i alle fall fristande nok. Gledar meg spesielt til å prøve Blackwell-spela. Kay Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Her var det jo et par interessante spill. bare trist at de har fjernet EFF som donasjonsalternativ. Men skal vel kjøpe det allikevel Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg tror jeg har kjøpt tre av fire pakker, men bare hatt tid til å spille ett av spillene. Nå skal jeg hvertfall prøve ut Jamestown. Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Funfact: Linux-brukere har i gjennomsnitt betalt dobbelt så mye som Windows-brukere. Linuxbrukere har også mindre å velge i og blir generelt mer gråtkvalte når noen først lager kvalitetsspill bygd for plattformen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå