KiX Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hva er klokken når den er 8am CST på norsk tid? Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hva er klokken når den er 8am CST på norsk tid? 15. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Norsk tid kalles CET. Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Norsk tid kalles CET. Nett så ja - men her var spørsmålet CST. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Så flink du er. Når svaret allerede var avgitt tenkte jeg at ville vært greit for han å vite litt mer om CET/CST, da CST er -6 og CET +1, så neste gang kan han regne det ut selv. Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Så flink du er. Ja, ikkje sant? Ironi er totalt bortkasta på (i) Atlanterhavet... Når svaret allerede var avgitt tenkte jeg at ville vært greit for han å vite litt mer om CET/CST, da CST er -6 og CET +1, så neste gang kan han regne det ut selv. Slett ikkje usamnd i det - men det føreset at du veit kva CST er, kva CET er OG CST=GMT-6 medan CET=GMT+1. DET var vel ikkje nett klårt her? Å berre gje halve svar er å forvirra, ikkje å rettleida. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jo det er ganske klart ut ifra spørsmålstillingen. Men virker som om du er kun ute etter å kverulere så jeg sier takk for meg. Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jo det er ganske klart ut ifra spørsmålstillingen. Men virker som om du er kun ute etter å kverulere så jeg sier takk for meg. Javel, å verta motsagd er altså "kverulering"? Kanskje du burde studera kva omgrepet KVERULERING tyder? Kor vidt det eg nemde var "ganske klart ut fra spørsmålstillingen" trur eg at me skal overlata til TS. Du har full rett til å MEINA det er "ganske klart", sjølv meiner eg altså det stikk motsette, av di om TS VISSTE at både at CET=GMT-6 og at norsk tid er GMT+1 så hadde ikkje trådstartar spurt. Så får me då høyra kva TS - og evt andre - meiner om den saka, og kvifor. Lenke til kommentar
KiX Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 Takk for svar. Nå vet jeg når jeg skal sjekke eposten min om jeg har fått tidlig tilgang til SWTOR. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Dette er sikkert relevant i tråden. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 http://en.wikipedia.org/wiki/Central_European_Time CET +1 time foran UTC. UTC + 6 timer foran CST. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå