sikotryne Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Er dette kortet å anbefale ? Ja, det der er god saus. Kjøper du SanDisk eller Lexar klasse 10 kort så er du rimelig trygg. 1 Lenke til kommentar
johome Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Takker. Jeg ser at de anbefaler minst klasse 4 , og helst klasse 10. På siden til MPX står det " UHS Class 1 " Kanskje det er en klasse over 10 ? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Takker. Jeg ser at de anbefaler minst klasse 4 , og helst klasse 10. På siden til MPX står det " UHS Class 1 " Kanskje det er en klasse over 10 ? UHS er tydligvis en betegnelse innen klasse 10 som støtter enda høyere hastigheter igjen. Det står jo et 10 tall på kortet, har du det ihvertfall er du sikret. --- Skal til USA i 2 måneder nå og tenker på å kjøpe selv et GoPro HD Hero 2 Motorsports edition faktisk, dog tror jeg at jeg kjøper det her hjemme for å få med den norske reklamasjonen Dog står det at kameraet kun støtter opptil 32 gb, tror dere at det faktisk ikke støtter er mer eller at teksten bare er utdatert til før 64 gb kortene kom? Endret 7. juni 2012 av MrLG Lenke til kommentar
sikotryne Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Skal til USA i 2 måneder nå og tenker på å kjøpe selv et GoPro HD Hero 2 Motorsports edition faktisk, dog tror jeg at jeg kjøper det her hjemme for å få med den norske reklamasjonen Hverken jeg eller noen av mine kamerater har hatt noe problem med noen GoPro kamera. Det begynner å bli endel etterhvert, både versjon 1 og 2. Virker som de er veldig bra bygd! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 GoPro er uten tvil gode kvalitetskamera, men det finnes brukere som opplever problemer med disse også(som andre produkter). Risikoen er nok minimal, men forbrukerkjøpsloven gir uansett såpass mye ekstra trygghet at det som regel er verdt det. Spesielt på denne type produkter hvor produktet ofte, om ikke alltid, befinner seg i en utsatt posisjon. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Mye måtte du ut med? Skal til USA i 2 måneder nå og tenker på å kjøpe selv et GoPro HD Hero 2 Motorsports edition faktisk, dog tror jeg at jeg kjøper det her hjemme for å få med den norske reklamasjonen Hverken jeg eller noen av mine kamerater har hatt noe problem med noen GoPro kamera. Det begynner å bli endel etterhvert, både versjon 1 og 2. Virker som de er veldig bra bygd! Kameraet koster vel 300 dollar i statene, det er vel ca 1850 kr. Så det er vel rundt 700 kr å spare kontra billigste i Norge, det er såklart penger spart det. Jeg sitter også med inntrykk av at dette er kamera som tåler litt og ikke lider av mange feil, så kanskje jeg bare likegreit skal kjøpe det i statene? Isåfall må jeg finne billigste butikken i NY i kjøpe det samt minnekort i Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Da var GoPro HD Hero2 Outdoor Ed. i boks. Har strengt tatt ikke behov for noe sånt, men makan til kjekt lekekamera! Jeg kjøpte noen billige Lexar Class 4 32GB SDHC-kort og det ser ut som om det funker "ok," den trenger noe tenketid mellom hver bildetakning (single og burst), men filming ser ikke ut som å være noe problem. I morgen skal jeg ut for å leke med kameraet Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Jeg var så heldig at jeg fikk et GoPro HD Hero 2 til bursdagen min . Jeg lurer på hvilken programvare dere bruker for å redigere filmene deres? Finnes det noen gode open source / gratis-alternativer? Jeg har ikke noe i mot å bruke Linux dersom det finnes gode programmer som kun finnes til Linux, men jeg jobber primært på en Windowsmaskin. OpenShot virker som et spennende gratisalternativ. Francis Endret 9. juni 2012 av :Francis: Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Da bestilte jeg nettopp et GoPro HD Hero 2 Motorsport ed. jeg også, ble fra Norge med tanke på garantien, og så har NetonNet en fin pris. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Koster det seriøst 2000kr for WiFi bakpack med fjernkontroll i Norge? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Så at det selges en combipack til 1400-ish.. Men hadde man kjøpt dem hver for seg, så hadde det nesten endt på 2000kr. Lenke til kommentar
wsp Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg var så heldig at jeg fikk et GoPro HD Hero 2 til bursdagen min . Jeg lurer på hvilken programvare dere bruker for å redigere filmene deres? Finnes det noen gode open source / gratis-alternativer? Jeg har ikke noe i mot å bruke Linux dersom det finnes gode programmer som kun finnes til Linux, men jeg jobber primært på en Windowsmaskin. OpenShot virker som et spennende gratisalternativ. Francis Hei Francis, Jeg har brukt OpenShot på alle mine videoer de siste par årene og det fungerer veldig bra. Lars Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Det er korrekt at det koster ca ~2k for bacpac PLUSS fjernkontroll separat, mens settet med begge deler ligger rundt 1300-1500. Lenke til kommentar
johome Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg var inne på siden til OpenShot. Det virker som om det bare var for Linux , eller er det også for Windows ? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Woho! Bestilte Wifi Bacpac Combo fra MPX.no for noen dager siden, hvor det da sto som ubekreftet 15 juni(og har blitt utsatt et par ganger). Nå var eg inne og sjekket og der var det satt til lagerført i morgen, og bekreftet. Gleder meg Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Har det kommet noen tester av WiFi Bacpacen enda? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Tester og tester. Er en del unpacking videoer på YouTube, samt en offisiell video og en range test(som gir meg lite info). Er nok såpass nytt enda at det tar noe tid, og siden GoPro har utelatt tre ettertraktede funksjoner(ikke liveview i app, mangler blåtann støtte og ingen streaming på nett) så langt så er det nok ikke mange som løper "mann av huset" for å kjøpe de. Men såg jo det at MPX.no hadde over 80 i bestilling for ei uke siden, og er nå nede i 64 ledige av neste levering. Så noen har jo hatt lyst på Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Men de funksjonene som de har utelatt, det er vel noe som kommer med firmware oppdateringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå