Woods Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Vikingen - hadde du tenkt å feste kameraet på hjelmen? Isåfall, hvordan? Tenkte å filme en øvelse selv.. men har ikke hjelmen foran meg, så jeg får ikke bestilt noe(nå tenke jeg den standard kevlar-hjelmen). Lenke til kommentar
nomore Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Husk at de fleste militære områder har fotoforbud. Avklar med befalet før dere filmer, så slipper dere noen overraskelse Når det gjelder batteriet. Det er jo grei skuring å teste dette i kontrollerte omgivelser. Lad opp kameraet, bekreft 100% batteri, slå det av og sjekk etter 12 timer. Er det feil på batteri eller kamera så skal du ha lite strøm igjen. Er det fortsatt ~100% så skjedde det noe på turen. Så kan du ta test to med å gjenta det hele, men denne gangen legge det ute. Dersom resultatet nå er annerledes(dvs at det nå er tappet) så er det temperaturen som har gjort det. Og så fortsetter du til du får samme resultat som sist. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Vikingen - hadde du tenkt å feste kameraet på hjelmen? Isåfall, hvordan? Tenkte å filme en øvelse selv.. men har ikke hjelmen foran meg, så jeg får ikke bestilt noe(nå tenke jeg den standard kevlar-hjelmen). Fekk ikkje brukt den på hjelmen pga trekket. Om du ikkje har trekk kan du bruke eit av dei festa med lim på. Funkar fett om du kan bruke feltlue o.l. Då bare brukar du headstrap. Husk at de fleste militære områder har fotoforbud. Avklar med befalet før dere filmer, så slipper dere noen overraskelse Når det gjelder batteriet. Det er jo grei skuring å teste dette i kontrollerte omgivelser. Lad opp kameraet, bekreft 100% batteri, slå det av og sjekk etter 12 timer. Er det feil på batteri eller kamera så skal du ha lite strøm igjen. Er det fortsatt ~100% så skjedde det noe på turen. Så kan du ta test to med å gjenta det hele, men denne gangen legge det ute. Dersom resultatet nå er annerledes(dvs at det nå er tappet) så er det temperaturen som har gjort det. Og så fortsetter du til du får samme resultat som sist. Takk for tipset, skal teste det ut! Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Har nettopp bestilt Outdoor Edition. Lurer på en ting; følger det med flate linser eller må disse kjøpes separat? Har tenkt til å bruke kameraet til litt dykking/snorkling, og har hørt at jeg da må ha flat linse for at bildet skal bli bra. Noen som vet? Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 ekstrautstyr Hvor får jeg tak i flatlinser da? Ikke funnet noe Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Først treff på google: http://www.eyeofmine.com/gopro/underwater/ 1 Lenke til kommentar
madmats Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Gopro har lansert sitt eget dykkerhus nå med flat linse: http://gopro.com/hd-hero-accessories/dive-housing/ norske nettbutikker får de straks på lager ser det ut til: http://shopping.kelkoo.no/ss-gopro-dive-housing.html 1 Lenke til kommentar
medlem-243806 Skrevet 27. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2012 Endelig god priser i Norge på GoPro : http://www.prisjakt....t.php?p=1011577 Noen som har erfaringer med å feste GoPro til hund? haha nei Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 (endret) Ligger noen filmer på YouTube med folk som har festet det på hunden sin. Kan bekrefte at sugekopp mounten holder i hastigheter over 200km/t Endret 27. mai 2012 av Hotel Papa Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Ligger noen filmer på YouTube med folk som har festet det på hunden sin. Kan bekrefte at sugekopp mounten holder i hastigheter over 200km/t Tips til kor ein bør feste den? Den lagar ikkje merke i lakken? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Jeg festa den litt forskjellige steder... Det kan være en idé å tørke av området du skal feste den på, før du monterer den. Ingen merker i lakken nei. Hadde den på taket, foran på panseret og på bakruta - satt fast selv om nåla passerte den gode siden av 200. Da jeg monterte den på min egen bil, så kunne jeg "vugge" bilen ved å dra i mounten, så det er kraftige saker. Filmet dette her om dagen: Ganske morsom vinkel, festet i passasjerdøra. Tøft å se hjulet arbeide over ujevnt underlag, og selvfølgelig når man kommer ut for "close call" situasjoner som det Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Haha - flaks! Og takk for tipset. Lenke til kommentar
johome Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Da har jeg skaffet meg kamera'et ( har ikke hatt tid til å pakke den ut enda) Det jeg lurer på er hva slags minnekort jeg bør kjøpe ? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Så stort minnekort du trenger, og av kjente produsenter, med minst den klassen som GoPro anbefaler, eller høyere. Lenke til kommentar
fryseboks Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 For de som er interesserte, Wifi Backpack er nå tilgjengelig. Har noen spennende muligheter.For de som liker GoPros skrytevideoer så kan dere se denne: Ellers kan man lese mer om produktet. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Live stream video or share photos and videos directly to the web from your GoPro, wherever you have a network connection (coming soon). Da får jeg vente enda litt til. Lenke til kommentar
johome Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Er dette kortet å anbefale ? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Latterlig at man må kjøpe egen pakke for å få med fjernkontroll.. Edit: noen som vet om en handy bag til gopro med plass til ekstra utstyr? Har en jeg kjøpte fra ebay, men den begynner å bli liten.. Endret 5. juni 2012 av Hotel Papa Lenke til kommentar
nomore Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Og DER var Wifi combo pack bestilt. Nå gleder eg meg bare til mpx.no faktisk får den på lager og får sendt den ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå