Gå til innhold

Gopro hd hero 2 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp deg ny mobil.

 

Eg har wifi aktivert hele tiden og klarer fint to dager, opp mot tre om eg bruker den lite ellers. Gamle wifi kontrollere brukte mye strøm. Nye er veldig strømgjerrige. Og når GoPro bestemmer seg for å legge til wifi funksjonalitet så tar de selvfølgelig med i regnestykke at flere funksjoner gir høyere forbruk. Men at det kommer til å korte ned på batterilevetiden er utvilsomt, men mye er ikke sikkert.

Lenke til kommentar

1280x720x60 fungerer veldig bra når det er mye bevegelse

1920x1080x30 er skarpere men blir fort hakkete ved raske bevegelser (hvis man ikke har programvare for å glatte det ut).

 

Husk at 60 FPS krever mere lys, det kan være en faktor.

Takk for svar!

 

Var på øvelse nå, og opplevde at batteriet forsvant med ein gong uten bruk...

Hadde den i lomma i rundt 12 timer. Den var full lada når eg reiste, tok kanskje 15 bilder. Resten av tida var den avslått i lomma. Når eg skrudde den på 8 timar seinare var den tom for strøm. Skjer med det?

Er det fordi den ristar veldig mykje når eg har den i lomma?

 

Utruleg skuffande...

Lenke til kommentar

Det kan slik eg ser det være to årsaker til det. Enten har den ikke vært skikkelig slått av, eller så har det vært kaldt. Kulde reduserer batterikapasiteten.

 

Et fullt batteri varer i ca 150 minutt. Kulde(minusgrader) reduserer tiden med 20-30 minutt. Og det kan jo i tillegg være slik at batteriet ikke var helt oppladet.

Lenke til kommentar

Orginal ja...

Skjønnar ingenting.

Forøvrig 101% sikker på at kameraet har vore av.

 

Skal teste det litt ut ved å lade det heilt opp og ikkje bruke det på nokon dagar.

Har ein liten teori om at det må vere at den blir rista på heile tida eller noko liknande, for batteriet var vekk etter bare 8-9 timar...

Endret av ´Vikingen`
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...