Gå til innhold

Gopro hd hero 2 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er alltid lurt å vente på neste utgave. Så vent på GoPro HD 3 i stede.

Men ikke kjøp GoPro HD 3 heller. Vent heller på GoPro HD 4, som er mye bedre.

Ikke kjøp GoPro HD 4 heller, eg tror at HD 5 er bedre.

Håper poenget mitt kom frem igjennom dette sarkastiske innlegget :)

Lenke til kommentar

Hva blir circa prisen hvis jeg kjøper via gopro.com tror du :p ?

Vet ikke hva dagens kurs er, men du kan alltids prøve å bestille også bare ikke godkjenne den, da får du ca pris.

Tror ikke det betaler seg med dagens pris i Norge.

Har heller aldri sett en flat linse, tror ikke man får det.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Filmet mens jeg syklet i dag og endte opp med en film på 43min. Kommer hjem, kobler til kameraet og overfører filmen til PCen hvor jeg ser at den kun er på 34min. Sjekker minnebrikka og den viser selvfølgelig at formatet er FAT32.. duh... Så filen kan jo ikke være større enn 4gb (den jeg overførte er på 3.94gb).

Uansett, når jeg ser filmen på kameraet med LCD bacpac, så er filmen på 43min. Hva kommer det av at jeg kan se hele filmen på kameraet men ikke på den jeg overførte?

Lenke til kommentar

Noen som sa over her at man ikke betaler toll fra Gopro.com?

Vis dette er rikitg sparer man ganske mye på å ikke kjøpe i norge, jeg har lyst å kjøpe meg gopro til å filme når jeg kjører motorsykkel, men syns det er litt drøyt med 3000...

Lenke til kommentar

Kjøper du fra GoPro.com så koster det som følger:

Kamera kr 1727,- (ca etter dagens kurs)

Frakt kr 521,- (ca etter dagens kurs)

MVA kr 562,- (av både frakt og kamera)

Totalt kr 2810,-

I Norge koster den fra kr 2899,- til noe over kr 3000,-. Så kan du jo selv vurdere om det er verdt risikoen ved å prøve å unngå mva, eller om tap av reklamasjonsretten er verdt et par hundrelapper. :)

edit: Glemte tolldeklarasjonsgebyret som er fra et par hundre til flere hundrelapper alt etter ekspeditør.

Endret av nomore
Lenke til kommentar

Kjøper du fra GoPro.com så koster det som følger:

Kamera kr 1727,- (ca etter dagens kurs)

Frakt kr 521,- (ca etter dagens kurs)

MVA kr 562,- (av både frakt og kamera)

Totalt kr 2810,-

I Norge koster den fra kr 2899,- til noe over kr 3000,-. Så kan du jo selv vurdere om det er verdt risikoen ved å prøve å unngå mva, eller om tap av reklamasjonsretten er verdt et par hundrelapper. :)

edit: Glemte tolldeklarasjonsgebyret som er fra et par hundre til flere hundrelapper alt etter ekspeditør.

Lenke til kommentar

Det er ikke vits i å ta det fra Gopro.com med mindre de kjører en bra deal. Jeg slo til siden de la med LCD BacPac gratis, der var det fort 1000kr spart.

Også tenkte jeg litt sånn at GoPro er et såpass innarbeidet merke og har generelt sett høstet ganske bra kritikk, så om noe skulle gå galt, så er det sikkert min egen feil.

Lenke til kommentar

Noen som bruker chesty her inne? Kjøpte min i går, men det er slark mellom selve plattformen og den saken man skrur kameraet fast på. Ser for meg at det kommer til å gi en relativt irriterende lyd på filmen =/ Er det noen easy-fix til det problemet?

Edit: Funka å dytte en fyrstikk inn mellom festet og plattformen.

Endret av Hotel Papa Echo
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Akkurat bestilt GroPro HD 2, men kunne tenke meg ekstra batteri.

Nokon som veit om dette vil passe med det dekselet?

http://www.ebay.com/itm/New-Battery-for-GoPro-HD-1080p-960p-Hero-AHDBT-001-AHDBT001-1100mAh-3-7V-/170693272623?pt=Batteries_Chargers&hash=item27be1ca42f

Ser ut som om det er samme specsa som orginalbatteriet, i tillegg til at det ser slåandes likt ut:

http://www.ebay.com/itm/Genuine-GoPro-Go-Pro-HD-Hero-Camera-Lithium-Ion-Li-Ion-Battery-3-7v-1100mAh-UK-/200739611458?pt=UK_Camera_Batteries&hash=item2ebd036342

Nokon som veit?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...