Gå til innhold

Gopro hd hero 2 tråden

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Noen som vet om det er mulig å spille av videoene man filmer på mobil? Har en galaxy nexus, men når jeg prøver å overføre filmen til mobilen så står det at enheten ikke ikke støtter filtypen(mp4), noe jeg mener den egentlig skal gjøre.

Endret av Liberum
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gå får Youtube!

Noen som vet om det er mulig å spille av videoene man filmer på mobil? Har en galaxy nexus, men når jeg prøver å overføre filmen til mobilen så står det at enheten ikke ikke støtter filtypen(mp4), noe jeg mener den egentlig skal gjøre.

Hva med å konvertere til en filtype minnekortet ditt gjenkjenner?

Lenke til kommentar

Mitt tips er å prøve en annen videoavspiller på mobilen. Hadde tilsvarende problemer og forsøkte en annen avspiller. Det løste problemet mitt, selv om det ikke var GoPro-videoer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tja, jeg vet ikke helt om det kan betale seg å kjøpe det fra USA? Beste siden der borte er vel direkte fra GoPro sine sider.

Jeg fikk en ganske god deal rett før jul, hvor jeg fikk med LCD skjermen gratis. Den koster vel drøye 1000kr her i Norge. Om jeg ikke husker helt feil, så betalte jeg 2800kr ferdig momset og med de avgifter som kom i tillegg. Så ca det samme som kameraet koster med dagens priser.

Kjøper du fra USA er du jo ikke beskyttet av den norske forbrukerkjøpsloven og du får vel bare 1års garanti.

Toll betaler du ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...