nomore Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Tja, eg synes kvaliteten på mine opptak er helt supre eg. Naturligvis har nok GoPro både etterbehandlet og regissert opptakene, men det er ikke umulig å klare det samme selv om det er det man vil. Lenke til kommentar
polarus Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Endelig god priser i Norge på GoPro : http://www.prisjakt.no/product.php?p=1011577 Noen som har erfaringer med å feste GoPro til hund? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Endelig god priser i Norge på GoPro : http://www.prisjakt.no/product.php?p=1011577 Noen som har erfaringer med å feste GoPro til hund? Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Noen som vet om det er mulig å spille av videoene man filmer på mobil? Har en galaxy nexus, men når jeg prøver å overføre filmen til mobilen så står det at enheten ikke ikke støtter filtypen(mp4), noe jeg mener den egentlig skal gjøre. Endret 11. februar 2012 av Liberum 1 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Har også et Hero2 kamera, ikke brukt det så mye enda. Noen som har erfaring med å laste opp på Vimeo kontra Youtube? Jeg syns kvaliteten blir bedre på Vimeo, gitt at man har Vimeo Plus da. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Gå får Youtube! Noen som vet om det er mulig å spille av videoene man filmer på mobil? Har en galaxy nexus, men når jeg prøver å overføre filmen til mobilen så står det at enheten ikke ikke støtter filtypen(mp4), noe jeg mener den egentlig skal gjøre. Hva med å konvertere til en filtype minnekortet ditt gjenkjenner? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Kommer til å kjøpe Vimeo Plus. Jeg syns siden virker mye proffere enn youtube. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Noen som vet om det er mulig å spille av videoene man filmer på mobil? Har en galaxy nexus, men når jeg prøver å overføre filmen til mobilen så står det at enheten ikke ikke støtter filtypen(mp4), noe jeg mener den egentlig skal gjøre. Mitt tips er å prøve en annen videoavspiller på mobilen. Hadde tilsvarende problemer og forsøkte en annen avspiller. Det løste problemet mitt, selv om det ikke var GoPro-videoer. Lenke til kommentar
medlem-243806 Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 en vid kommer her http://www.youtube.com/watch?v=Cw1vVi-GkW4&feature=g-upl&context=G25a6ad5AUAAAAAAABAA Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 I følge denne artikkelen så støtter den nye Wifi backpack også blåtann headsett. Kult Lenke til kommentar
pmbpictures Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 en vid kommer her http://www.youtube.com/watch?v=Cw1vVi-GkW4&feature=g-upl&context=G25a6ad5AUAAAAAAABAA Borte vekk. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 I følge denne artikkelen så støtter den nye Wifi backpack også blåtann headsett. Kult Må man være kobla til wi-fi for at den skal funke? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Eg vet ikke. Eg sulter etter mer detaljer rundt tilbehøret. Men tviler på at du må ha en aktiv Wifi tilkobling for at blåtann headsettet skal brukes, men du må jo ha Wifi backpacken. Håper de ikke utsetter lanseringen. Igjen. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Har de allerede utsatt lanseringsdatoen som var nå snart? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Første lanseringstidspunkt var varslet i februar. Nå er den utsatt til mars. Lenke til kommentar
12adaas Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Hei, tenker på å kjøpe gopro hd hero 2, men lurer på om det hadde vært smartere å heller vente på en nyere versjonen (gopro hero 3) ? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Hero 2 er ganske ny da, kom vel ifjor høst.. Lenke til kommentar
12adaas Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Noen som veit om en bra side jeg kunne bestilt fra i usa ? Hvordan er det med toll og lignende? lønner det seg å kjøpe via usa ? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Tja, jeg vet ikke helt om det kan betale seg å kjøpe det fra USA? Beste siden der borte er vel direkte fra GoPro sine sider. Jeg fikk en ganske god deal rett før jul, hvor jeg fikk med LCD skjermen gratis. Den koster vel drøye 1000kr her i Norge. Om jeg ikke husker helt feil, så betalte jeg 2800kr ferdig momset og med de avgifter som kom i tillegg. Så ca det samme som kameraet koster med dagens priser. Kjøper du fra USA er du jo ikke beskyttet av den norske forbrukerkjøpsloven og du får vel bare 1års garanti. Toll betaler du ikke. Lenke til kommentar
12adaas Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Hva blir circa prisen hvis jeg kjøper via gopro.com tror du ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå