Slettet--- Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Dæven steike, lurer på om det ikke blir en sånn black edition! 1080/60 er jo genialt, eller 720/120! Edit: http://gopro.com/cam...dition#features til 2500 norske kroner i usa er det faen meg VILT! Bra kjøp Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Du må nok opp på 3000kr totalt, men ja.. Kan jo vente og se hva den vil koste her til lands. Edit: Med mindre du bor i USA da? Får dere opp at de ikke sender til Norge? Norge står på listen over land de sender til... Endret 17. oktober 2012 av Hotel Papa Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Du må nok opp på 3000kr totalt, men ja.. Kan jo vente og se hva den vil koste her til lands. Edit: Med mindre du bor i USA da? Får dere opp at de ikke sender til Norge? Norge står på listen over land de sender til... Står at de sender til norge ja, og bare spørre om de gidder å krysse av som pakke på tollen så slipper man kanskje det Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Kanskje ja... Eller så risikerer du at hele pakken blir holdt tilbake. Det er heller ikke sikkert at firmaer som GoPro vil drive med den slags svindel. Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Gopro gjør ikke det, så ikke vits å høre. Skal stå om det under ''shipping and return'' på hjemmesia edit: We are sorry, but we cannot mark your package as a gift since this is unlawful and could jeopardize GoPro’s ability to continue exporting products. ny trailer forrestn.. rimelig rått Endret 17. oktober 2012 av Mørkeblå Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Syns faktisk kvaliteten på Hero2 filmen ser bedre ut.. Men det kan jo ha noe med komprimering og diverse greier, når de laster opp filmen. Lenke til kommentar
Burritosen Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Ble seriøst deppa når jeg så at det "allerede" har kommet et nytt, for det er ikke lenge siden jeg gikk til anskaffelse av hero2! Hva skal dere gjøre? Selge 2 - kjøpe 3? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Beholde 2 og kjøpe 3.. Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Å selge Hero 2 blir kanskje ikke så lett hvis ikke prisen er lav. Lagt ut 20 brukte Hero 2 (et par Hero)på på finn i dag. Flere synes jeg var alt for dyre, men har lagt inn bud på et av de. Endret 17. oktober 2012 av Fytterakkern Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Skal jeg selge Hero2, så blir det jo kun kameraet med hus. Gidder ikke å selge alle festene jeg har, og da tror jeg at man vil få så lite for det, at man like greit kan beholde det. Så har man også muligheten til flere kameravinkler og sånn. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Tips til export settings i Adobe Premiere CS6 til Youtube når man filmet i 720/60? Youtube preset 720p/30fps resulterte i noe uskarpt hakkesuppe. Skulle virkelig ønske jeg sjekka kamera-instillingene før jeg satte i gang med å filme Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 FOR GUDS SKYLD, ikke bestill fra gopro siden. Tittet idag og de har satt opp prisen til 449 Euro, og ikke 499 dollar. Dette tilsvarer en pris på 3277kr + 25% toll som da kommer på 4000kr. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Får satse på at man kan kjøpe den via eBay da Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Beklager hvis dette går mot trådens reglementer, men finner ikke noen annen tråd som passer. Har laga en liten video med kun HD Hero 2, alt filma på hytta i sommer, tar veldig gjerne imot kommentarer om hva som kunne blitt gjort annerledes, eller hva dere liker og ikke liker Lenke til kommentar
Team Fisherman Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Hei. Noen som vet om man kan kjøre live film fra gopro2 til en blogg. Eksempel jeg er på fisketur, kan jeg da streame live video inn på bloggen så andre kan sitte hjemme og se på??? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Lett måte å snu alle bildene 180 grader? Har montert kamera opp-ned, og trenger å konvertere noen tusen bilder... Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Husk å konfigurere kameraet for opp ned bruk neste gang så slipper du problemet. Prøv å søk etter lossless rotate jpeg batch Lenke til kommentar
svas Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Hvor sterk PC trenger jeg for å redigere filmer tatt med GoPro2 og også å lage timelaps-film? Har en gammel bærbar hvor dette er håpløst. har heller ikke de rette codecene til at dette fungerer. Vurderer derfor å skaffe meg en stasjonær PC som jeg kan bruke til bl.a. dette. Men hvor sterk må den PCen være? Eksempler fra komplett.no, evt. tester på dinside.no hadde vært kjempefint! Lenke til kommentar
Burritosen Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Jeg skal ta dykkersertifikatet nå i Januar (PADI Open Water), noen som har erfaring med Dive-housing? Tenkte å filme hele "reisen" fra amatør til proff ( ) med kameraet, så vil jo gjerne at det skal være i best mulig kvalitet. Utifra denne filmen å dømme er det tydeligvis en merkbar forskjell, men skulle gjerne hørt andres erfaringer også. http://www.youtube.com/watch?v=Qj70o_cZJpc&feature=related Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Bildene blir absolutt ikke skarpe med den gamle typen hus så du må ha et undervannshus eller et GoPro HERO 3 som kommer med undervannshus. Endret 11. november 2012 av Kristallo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå