Gå til innhold

Gopro hd hero 2 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må nok opp på 3000kr totalt, men ja.. Kan jo vente og se hva den vil koste her til lands.

Edit: Med mindre du bor i USA da?

Får dere opp at de ikke sender til Norge? Norge står på listen over land de sender til... :hmm:

Står at de sender til norge ja, og bare spørre om de gidder å krysse av som pakke på tollen så slipper man kanskje det :)

Lenke til kommentar

Gopro gjør ikke det, så ikke vits å høre.

Skal stå om det under ''shipping and return'' på hjemmesia

edit:

We are sorry, but we cannot mark your package as a gift since this is unlawful and could jeopardize GoPro’s ability to continue exporting products.

ny trailer forrestn.. rimelig rått

Endret av Mørkeblå
Lenke til kommentar

Beklager hvis dette går mot trådens reglementer, men finner ikke noen annen tråd som passer.

Har laga en liten video med kun HD Hero 2, alt filma på hytta i sommer, tar veldig gjerne imot kommentarer om hva som kunne blitt gjort annerledes, eller hva dere liker og ikke liker :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvor sterk PC trenger jeg for å redigere filmer tatt med GoPro2 og også å lage timelaps-film? Har en gammel bærbar hvor dette er håpløst. har heller ikke de rette codecene til at dette fungerer. Vurderer derfor å skaffe meg en stasjonær PC som jeg kan bruke til bl.a. dette. Men hvor sterk må den PCen være?

Eksempler fra komplett.no, evt. tester på dinside.no hadde vært kjempefint!

Lenke til kommentar

Jeg skal ta dykkersertifikatet nå i Januar (PADI Open Water), noen som har erfaring med Dive-housing? Tenkte å filme hele "reisen" fra amatør til proff ( :whistle: ) med kameraet, så vil jo gjerne at det skal være i best mulig kvalitet. Utifra denne filmen å dømme er det tydeligvis en merkbar forskjell, men skulle gjerne hørt andres erfaringer også.

http://www.youtube.com/watch?v=Qj70o_cZJpc&feature=related

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...