Gå til innhold

Gopro hd hero 2 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til å være et kamera som tåler 500m fritt fall ned i bakken, eller som du kan ta med ned til 60m dyp eller feste utenpå en bil og kjøre i over 250kmt? Som tåler en overvintring ute i skogen.

Eller som man kan feste på brystet når man sykler, eller generelt sett ikke bekymre seg om det holder, fordi det gjør det.. Får du et kamera som klarer alt dette ut av pakken, til under 2000kr?

Mulig jeg er dårlig vant, men til mitt bruk er det supert :)

Men som sagt, lysforholdene må være bra for at det skal bli god kvalitet.

Endret av Hotel Papa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det et tilsvarende kamera som er mer å anbefale? jeg vurderer et GoPro HD HERO 2. Jeg er på ingen måte en aktiv person som trenger det til ekstremsport, derimot har kameraer blitt forbruksvare, da jeg drasser dem med overalt, og de ender opp med å gå istykker, så et "pansret" kamera er kanskje tingen.

Jeg ser ikke etter noe superkvalitet da jeg har nylig kjøpt meg et aldeles utmerket Canon, men det er rett og slett ikke skapt for en "slepphendt" person som meg og blir liggende i kofferten under senga.

takk for input! (husk å siter meg sånn at jeg får med meg at noen har svart!)

-frank

Lenke til kommentar

Er det et tilsvarende kamera som er mer å anbefale? jeg vurderer et GoPro HD HERO 2. Jeg er på ingen måte en aktiv person som trenger det til ekstremsport, derimot har kameraer blitt forbruksvare, da jeg drasser dem med overalt, og de ender opp med å gå istykker, så et "pansret" kamera er kanskje tingen.

Jeg ser ikke etter noe superkvalitet da jeg har nylig kjøpt meg et aldeles utmerket Canon, men det er rett og slett ikke skapt for en "slepphendt" person som meg og blir liggende i kofferten under senga.

takk for input! (husk å siter meg sånn at jeg får med meg at noen har svart!)

-frank

Det finnes da "pansrede" kameraer som er bedre egnet til generelt bruk:

Støtsikker + Vanntett

(Det er særlig Canon og Panasonic som gjør det godt i tester.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...