nor50 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Bildekvaliteten er super, bare lysforholdene er bra Jeg har klart å eliminere noe vindstøy med en sånn fluffy sak jeg festa bak den "døren" som er åpen. Om du syns bildekvaliteten er super, er du dårlig vandt! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Til å være et kamera som tåler 500m fritt fall ned i bakken, eller som du kan ta med ned til 60m dyp eller feste utenpå en bil og kjøre i over 250kmt? Som tåler en overvintring ute i skogen. Eller som man kan feste på brystet når man sykler, eller generelt sett ikke bekymre seg om det holder, fordi det gjør det.. Får du et kamera som klarer alt dette ut av pakken, til under 2000kr? Mulig jeg er dårlig vant, men til mitt bruk er det supert Men som sagt, lysforholdene må være bra for at det skal bli god kvalitet. Endret 5. oktober 2012 av Hotel Papa 1 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Hjelper ikke om det tåler mye når kvaliteten er såpass dårlig. Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Hvis du ikke er fornøyd me bildekvalitet får du ta det på garantien ellers, fordi den er nemlig SUPER! Endret 5. oktober 2012 av Mørkeblå Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Hvis du ikke er fornøyd me bildekvalitet får du ta det på garantien ellers, fordi den er nemlig SUPER! Dårlig bildekvalitet har ikke noe med garanti å gjøre... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 I hvilken sammenheng har du brukt kameraet egentlig? Du har jo VIO POV, som skal være noe bedre. Contour har vel så og si lik kvalitet på opptakene. Hva forventer du egentlig av et så lite actionkamera? Lenke til kommentar
Burritosen Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Bildekvaliteten er jo DIGG! Bare tull å si at kvaliteten er dårlig. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Bildekvaliteten er jo DIGG! Bare tull å si at kvaliteten er dårlig. I forhold til hva...? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Jeg er litt spent på hva du sammenlikner GoProen med jeg...? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Ny software nå. Håper det hjelper. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Ser ut som at WiFi appen til iOS har kommet... Noen som har testet enda? Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Er det et tilsvarende kamera som er mer å anbefale? jeg vurderer et GoPro HD HERO 2. Jeg er på ingen måte en aktiv person som trenger det til ekstremsport, derimot har kameraer blitt forbruksvare, da jeg drasser dem med overalt, og de ender opp med å gå istykker, så et "pansret" kamera er kanskje tingen. Jeg ser ikke etter noe superkvalitet da jeg har nylig kjøpt meg et aldeles utmerket Canon, men det er rett og slett ikke skapt for en "slepphendt" person som meg og blir liggende i kofferten under senga. takk for input! (husk å siter meg sånn at jeg får med meg at noen har svart!) -frank Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Er det et tilsvarende kamera som er mer å anbefale? jeg vurderer et GoPro HD HERO 2. Jeg er på ingen måte en aktiv person som trenger det til ekstremsport, derimot har kameraer blitt forbruksvare, da jeg drasser dem med overalt, og de ender opp med å gå istykker, så et "pansret" kamera er kanskje tingen. Jeg ser ikke etter noe superkvalitet da jeg har nylig kjøpt meg et aldeles utmerket Canon, men det er rett og slett ikke skapt for en "slepphendt" person som meg og blir liggende i kofferten under senga. takk for input! (husk å siter meg sånn at jeg får med meg at noen har svart!) -frank Det finnes da "pansrede" kameraer som er bedre egnet til generelt bruk: Støtsikker + Vanntett (Det er særlig Canon og Panasonic som gjør det godt i tester.) Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 ... Det finnes da "pansrede" kameraer som er bedre egnet til generelt bruk: Støtsikker + Vanntett (Det er særlig Canon og Panasonic som gjør det godt i tester.) Er litt forskjell på videokamera og de du viser til i linken din -frank Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Er litt forskjell på videokamera og de du viser til i linken din -frank Sant nok. Har du vurdert forsikring? Lenke til kommentar
PYN Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Ser ut som at WiFi appen til iOS har kommet... Noen som har testet enda? Jepp. Funker bra, med er et par sekunder etterslep, men det er jo bare å regne med. Lenke til kommentar
Looke Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Noen som har peiling på prisnivået på gopro hero hd 2 i butikker i amerika ? ser dem selger motorsport edition på multicom til 2000 kr nå ! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Ny Hero 3 lanseres i kveld.. Lurer på hva prisen på det blir. Skal visst være 30% lettere! Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Prisen på beste modellen er ca 399dollar og da følger det med wifi remote. Og FYFAEN for noen specs! Den kan filme 15 fps i 4K! litt info: http://www.pirate4x4.com/forum/general-chit-chat/1097638-gopro-hero3-release-tonight.html Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Dæven steike, lurer på om det ikke blir en sånn black edition! 1080/60 er jo genialt, eller 720/120! Edit: http://gopro.com/cam...dition#features Endret 17. oktober 2012 av Hotel Papa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå