Looke Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Vil det bli veldig tungvint å ha den i frontruta og måtte formatere minnekortet og slå den på hver gang? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Du slår den på i løpet av 5sek.. Hvorfor formatere kortet? Trenger da bare å slette det som ligger på det. Om det er tungvindt eller ikke, blir opp til deg. Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Har dere hatt noen problemer der deres gopro ''fryser'' seg? Syns det har hendt litt ofte i det siste. ender med jeg må dra ut batteriet og sette det på plass. utrolig irriterende når du virkelig må få filmet noe. Skjer somregelt under oppstart Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Aldri opplevd.. Oppdatert fw? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Ikke opplevd det eg heller. I tillegg til å oppdatere firmwaren ville eg forsøkt og formatere minnekortet via kameraet også. Om det ikke hjelper ville eg prøvd ett nytt minnekort. Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Prøvd alt bortsett fra å bytte SD kort. Har et kjent og bra mekre, Sandisk Extreme 32gb. blir og ta det på garantien Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Men minnekortet burde da ikke ha noe med at kameraet fryser? Skjer det når du filmer? Vil det ikke være mer logisk hvis det er en software feil? Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Aldri skjedd mens jeg filmet, bortsett fra når kamera var i ''one button mode'' Fryser seg ofte ved oppstart. står i kameramodus men vil ikke bla videre eller noe. må bare dra ut batteriet. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Hvordan endrer jeg sånn at video er det første som kommer opp når jeg slår på kameraet? Har prøvd noen innstillinger, men funker ikke, må liksom gjennom hele regla fra foto til video. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Innstillinger > More > første alternativ du kommer til.. Er bilde av en av/på knapp og et ikon. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Innstillinger > More > første alternativ du kommer til.. Er bilde av en av/på knapp og et ikon. Har den på video-ikonet der, men fortsatt går den på foto når jeg restarter. Når jeg starter opp går den først til video, så svapper den fort til foto. Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Innstillinger > More > første alternativ du kommer til.. Er bilde av en av/på knapp og et ikon. Har den på video-ikonet der, men fortsatt går den på foto når jeg restarter. Når jeg starter opp går den først til video, så svapper den fort til foto. Opplever det samme. prøv å holde start knappen 1 sekund inne før du slipper den. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Ja, du må såvidt bare trykke på på-knappen. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Hah! Der funka det gitt. Jøss, takk for hjelpa Lenke til kommentar
s-a-h Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Kjøpte selv Hero2 på forsommeren. Har ikke brukt det så mye men fikk testet det litt på ferie i sommer. Skal redigere opp disse filmene da jeg fikk testet det såvidt i vann og hadde det med opp i berg og dalbane/supersplash. Er imponert over kvaliteten på filmene som er bedre enn mitt Canon HD videokamera (Som trolig var fra en for litt rimelig prisklasse). Har stort sett satt sammen noen timelapse med bilder fra kamera til nå. Legger ved noen showoffs under (Om dette er feil plass å gjøre slikt så beklager jeg og mod for fjerne disse). Min første HeroLapse tatt i bakhagen vår tidlig sommer. Kamera er her festet på takrenna på hushjørnet og satt til å ta bilde hvert 10ende sekund. Bildene er satt sammen i Cyberlink Powereditor og slutteditering er gjort i Pinacle Studio hvor det er gjort zoom, pan og reduksjon av hastighet til 50%. Neste film er tatt fra kontorbygget vårt ved Gardermoen. Kamera står her med sugekopp på innsiden av et vindu så filmen er plaget noe av refleksjoner. Her er det tatt bilde hvert 5te sekund. Denne er også satt sammen i Cyberlink Powereditor og deretter slutteditert i Pinacle med zoom og fargekorreksjon. 1 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Kjøpt GoPro HD Hero 2 i dag. Når jeg prøver å konvertere video i cineform Studio har det bare låst seg til nå. Andre anbefalte program? Og, jeg vil gjerne bruke kamera tilkoplet USB, men syns det er forjævlig å betale nesten 500 kr for et "hus med hull i". Noen tips for dette og? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Skal du bruke forskjellige fester, så må du nesten ha skeleton huset.. Sjekk ebay Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Andre anbefalte program? Handbrake er fint for konvertering http://handbrake.fr/ Skal du editere også så trenger du noe mer avansert. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Synes virkelig ikke bildekvaliteten er så god som folk vil ha det til! Og dette "vindtette" huset da... Skal ikke mye over 10 km/t før det blir masse bråk! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Bildekvaliteten er super, bare lysforholdene er bra Jeg har klart å eliminere noe vindstøy med en sånn fluffy sak jeg festa bak den "døren" som er åpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå