nomore Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Det tviler eg på. Ser ingen åpenbar mulighet for å demontere linsa som er på selve kameraet. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Kan man erstatte selve linsen til kameraet også?Kameraet er ikke laget for å bytte objektiv, selve objektivet er limt fast. Men det er standard gjenger som passer til tusenvis av objektiver av alle typer. Det finnes videoer på youtube og websider som forklarer hvordan man myker opp limet og bytter objektiv. Det er for spesielt interesserte og ikke noe man prøver hvis man er redd for at kameraet skal bli ødelagt. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Er det noe nytt angående oppdateringer til WiFi bacpacen? Tenker da på streaming til telefon og sånn.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 hvor mange timer får man ut av et 32gb kort på 720/60 ca? og kan kameraet lades og brukes samtidig? tenkte på å kjøpe skeleton huset og ha det bilen + en del andre ting, og hadde da vært kjekt om det kunne lades mens det ble filmet slik at bilturen ikke ble avbrutt 2 timer inn i turen på vei til oslo f.eks... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Du får godt over 4t med 32gb på 720/60.. Usikker på om du kan lade samtidig som du filmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 etter et par minutters letting på gopro fant jeg ut at man kan lade og filme samtidig Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 etter et par minutters letting på gopro fant jeg ut at man kan lade og filme samtidig http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=630845 ?? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Bedre med skeleton case hvis man har tilgang på strøm da.. Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Hva slags redigeringsprogrammer bruker dere til videoene dere filmer med gopro? Har redigert lite så lurte på om det var noe spesielle programmer dere vil anbefale meg? Blir stort sett slowmotion og litt annet stæsj Lenke til kommentar
Burritosen Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Hva slags redigeringsprogrammer bruker dere til videoene dere filmer med gopro? Har redigert lite så lurte på om det var noe spesielle programmer dere vil anbefale meg? Blir stort sett slowmotion og litt annet stæsj Jeg bruker PowerDirector 10, er veldig fornøyd med dette. Vurderte lenge Sony Vegas, men det er så sinnsykt dyrt. http://www.cyberlink.com/products/powerdirector/overview_en_US.html?AID=10784739&PID=2016554&SID=24mg913y7.dku9dq.wuo&r=1 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Jeg bruker Final Cut Pro X eller hva det heter.. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Biter meg merke i at det er litt ekstra jobb og sørge for at hele tre enheter er oppladet når man bruker wifi bacpac med remote. Eg er selvfølgelig klar over det, men allikevel så opplever eg at remote'n ofte er tom for strøm når eg faktisk skal bruke den. Mistenker at "noe" kommer borti knappen mens den ligger i kofferten, og at den deretter slår seg på og lader seg ut. Har nå erfart hele to ganger at fjernkontrollen har vært tom for strøm, bacpac'en har hatt 50-60% batteri igjen, mens kameraet har vært fullt oppladet, etter å ha ligget ei uke og to i kofferten. Urørt. Mistenker da som sagt enten at "noe" har vært borti knappen eller at disse dingsene faktisk bruker strøm selv om de er tilsynelatende slått av. Greit å være obs på. Og det hjelper jo ikke at remoten slår seg på når du setter den til lading, men ikke av når du trekker ut laderen. Hvor er logikken? Lenke til kommentar
Burritosen Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Hvordan er egentlig den LCD skjermen? Fungerer den bra? Og påvirker den batteriet? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Var det en henvisning til mitt innlegg? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) LCDen funker helt fint til å se hvor du filmer, men ikke så mye mer enn det. Bruker batteriet til GoProen ja.. Hvordan er det med WiFi bacpacen, funker den med telefoner enda? Edit: har du koblet bacpacen på kameraet når du lagrer det? Endret 3. september 2012 av Hotel Papa Lenke til kommentar
nomore Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Det er fortsatt ikke kommet noe app for wifi bacpac'en nei Og release date ble i kjent GoPro stil endret i det stille fra "August 2012" til "Fall 2012". Det er litt varierende. Av og til lar eg bacpac'en stå montert på kameraet, andre ganger ligger den løst. Det er ingen forskjell her. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Du kan jo prøve å kontakte support og opprette en sånn sak på det. Kanskje det er noe som kan fikses med en fw oppdatering? Sitter fortsatt litt på gjerdet med denne bacpacen, tror jeg venter og ser hvordan android/ios appen blir. Lenke til kommentar
Burritosen Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Var det en henvisning til mitt innlegg? Nei, sorry. Var ikke meningen at ting skulle bli rotete Lenke til kommentar
Looke Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 vurderer å kjøpe gopro hero hd2 for å sette i bilen og ta opp hele tiden, men funnet ut at det ikke er loop recording stemmer dette ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå