Gå til innhold

Gopro hd hero 2 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan man erstatte selve linsen til kameraet også?
Kameraet er ikke laget for å bytte objektiv, selve objektivet er limt fast. Men det er standard gjenger som passer til tusenvis av objektiver av alle typer.

 

Det finnes videoer på youtube og websider som forklarer hvordan man myker opp limet og bytter objektiv. Det er for spesielt interesserte og ikke noe man prøver hvis man er redd for at kameraet skal bli ødelagt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

hvor mange timer får man ut av et 32gb kort på 720/60 ca? og kan kameraet lades og brukes samtidig? tenkte på å kjøpe skeleton huset og ha det bilen + en del andre ting, og hadde da vært kjekt om det kunne lades mens det ble filmet slik at bilturen ikke ble avbrutt 2 timer inn i turen på vei til oslo f.eks...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva slags redigeringsprogrammer bruker dere til videoene dere filmer med gopro?

Har redigert lite så lurte på om det var noe spesielle programmer dere vil anbefale meg?

Blir stort sett slowmotion og litt annet stæsj

 

Jeg bruker PowerDirector 10, er veldig fornøyd med dette. Vurderte lenge Sony Vegas, men det er så sinnsykt dyrt. http://www.cyberlink.com/products/powerdirector/overview_en_US.html?AID=10784739&PID=2016554&SID=24mg913y7.dku9dq.wuo&r=1

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Biter meg merke i at det er litt ekstra jobb og sørge for at hele tre enheter er oppladet når man bruker wifi bacpac med remote. Eg er selvfølgelig klar over det, men allikevel så opplever eg at remote'n ofte er tom for strøm når eg faktisk skal bruke den. Mistenker at "noe" kommer borti knappen mens den ligger i kofferten, og at den deretter slår seg på og lader seg ut.

 

Har nå erfart hele to ganger at fjernkontrollen har vært tom for strøm, bacpac'en har hatt 50-60% batteri igjen, mens kameraet har vært fullt oppladet, etter å ha ligget ei uke og to i kofferten. Urørt. Mistenker da som sagt enten at "noe" har vært borti knappen eller at disse dingsene faktisk bruker strøm selv om de er tilsynelatende slått av.

 

Greit å være obs på.

 

Og det hjelper jo ikke at remoten slår seg på når du setter den til lading, men ikke av når du trekker ut laderen. Hvor er logikken? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...