Gå til innhold

Gopro hd hero 2 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får min GO PRO HERO 2 i morgen

Har kjøpt med et vannhus/dykkehus. Lurte bare på når man først putter kameraet i et slikt om man skal bare bruke det ellers på land også? Eller må jeg bytte når jeg skal filme på land igjen? Gleder meg.

Lenke til kommentar

Er det noen som har prøvd å lime inn YouTube-koden (embed) på sin hjemmeside? Det er noe som går skeis på min hjemmeside. Jeg limer inn koden, og jeg ser koden på siden, så trykker jeg på "rediger-knappen" på siden og da er plutselig videon der og kan avspilles. Men når jeg trykker "Oppdater"-knappen, er videoen borte. Jeg kan gå inn i html-koden, men aner ikke hva som evt må gjøres der.

Noen som har peiling?

Lenke til kommentar

Fikk min GOPRO HERO HD 2 igår.

Passe fornøyd me kamerat.

Men etterhvert begynte det å henge seg opp når jeg scrollet gjennom opptaks mulighetene. Reagerer ikke da jeg trykker på knappene. Ender at jeg må bare dra ut batteriet og på plass igjen. Ser det er flere som har hatt problemer på div forum. Noen som opplever det samme?

Kan legge til jeg har et brukbart og nytt SD kort. Samme som Gopro selger på sin hjemmeside, så tror ikke problemet ligger der.

Endret av Mørkeblå
Lenke til kommentar

Etter mine kommentarer tidligere i tråden om Combo Kit og oppdatering av software, vil jeg opplyse om at det faktisk lar seg gjøre. Startet før ferien med forsøk etter forsøk, gransket youtube og forum for hjelp, har oppsøkt "dataguru" som også ga opp. I dag gjorde jeg nye forsøk og ga opp igjen. Jeg la komponentene på bordet uten å slå de av, med backpacen montert på kameraet. Så til min store overaskelse viste displayet i fjernkontrollen samme som kameraet. Helt uten at jeg viste hvorfor og hvordan så virker nå Combo Kit. Jeg ønsker andre lykke til. Jeg endte opp med å slette cineform som anbefales, og innstalerte cineform proffesional prøveversjon. Det hjalp for identifisering av komponentene. Takk til nomore for svarene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...