johome Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Jeg er inne på instillinger. Skal jeg velge NTSC eller PAL ? Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Mista huset til kameraet mitt, og tenkte å bestille et nytt et fra komplett nå, men før det, så lurte jeg på om det finnes noen måte å få bedre lyd på og at huset fortsatt er vanntett ? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Nei. Alternativet blir wifi bacpac pluss blåtann headsett. Men blåtann funksjonen er ikke aktivert på bacpac'en enda. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Hm, syns det er rart de ikke har en genial løsning på lyden egentlig, for det er jo ofte en ganske vesentlig ting. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Mulig det er vanskelig å lage et kamera som er vanntett ned til 60m og samtidig ha tilgang til lyduttak eller bedre mic? Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Jaja, skjønner jo det, men en løsning til de som ikke dykker? Et annet spørsmål, noen kjente butikker som selger bare huset ? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Du får kjøpt både vanlig hus og skeleton hus hos de fleste som selger GoPro utstyr. Skeleton er da med åpning bak og på siden. På den måten slipper mer lyd inn, lyden blir ikke så hul og du får tilgang til portene. Lenke til kommentar
johome Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Er det noen her som har klart å få det til å funke med NTFS filsystem ? Jeg får bare SD error når jeg prøver NTFS. Tror ikke at man kommer noe særlig over 30 min. filming med FAT. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Den lager automatisk en ny fil når du nærmer deg 4gb grensen Lenke til kommentar
johome Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Ok , men er det mulig i etterkant ( via programmvare ) å sette de to filene sammen ? Slik at sluttresultatet blir en hel film på f.eks 7 GB. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Ja, det vil jeg tro. Du får jo programvare som kan spleise filmer. Det jeg bruker, Final Cut Pro, kan ihvertfall det. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Du får kjøpt både vanlig hus og skeleton hus hos de fleste som selger GoPro utstyr. Skeleton er da med åpning bak og på siden. På den måten slipper mer lyd inn, lyden blir ikke så hul og du får tilgang til portene. Vet du om noen butikker ? Eksempler på noen av de store butikkene ? Snakker ikke om nettbutikker Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Jeg har kjøpt diverse GoPro stæsj hos XXL. Vet ikke om de har det åpne huset tho, prøv å sjekk forhandlere inne på www.gopro.com. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Skal sjekke Japan Photo i morra om de har, men hvis noen vet om butikker som er rike på goprostasj blir jeg fornøyd om de deler det. Er for seint å bestille nå siden jeg trenger et hus innen fredag Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 (endret) http://raa.no/ Disse hadde også et utvalg sist jeg var innom. Lite klipp fra paragliderkurset jeg tok i Juni. Filmet i 720p 60fps. Litt jalla redigering http://vimeo.com/45219000 Endret 4. juli 2012 av Hotel Papa Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Vet du om noen butikker ? Eksempler på noen av de store butikkene ? Snakker ikke om nettbutikker Hvilken by? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 XXL, JapanPhoto, Session, TeknikMagasinet og MXsport er butikker eg har sett fører ekstrautstyr til GoPro. Dog er det varierende utvalg. Noen har kan ha to LCD skjermer liggende, andre brystbeltet, mens noen (få) har mye liggende. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Var innom Japan Photo og der hadde de bra utvalgt, så fikk utstyr til 1000,-, skeleton og vanntett hus og en pose med litt forskjellige festemåter. Dyrt men Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Æsj, mista ene bolten som sitter på disse armene. Noen som vet hvor man får kjøpt dem i "løsvekt"? Lenke til kommentar
runar_ha Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 (endret) Etter siste oppdatering av firmware på GoPro2 får jeg ikke redigert på filmene i Avid Studio. Siste firmware for ca 1 mnd siden. Jeg får ikke engang lagt til MP4 filene i redigeringsprogrammet. De med forrige firmware går greit. Noen andre som har vært borte i dette. Evnt en fix på dette? Runar Endret 16. juli 2012 av runar_ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå