Gå til innhold

Video: Vi pakker ut Samsung Galaxy Nexus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde 16 gb på min gamle TLF. Tror jeg klarte å fylle opp hele 3-4 gb. Hvorfor folk skal ha 32 GB skjønner jeg ikk.e

Et eksempel her kan være dersom en for eksempel ikke er fornøyd med Google sin navigasjon og vil bruke en av de mange som ligger i Market. Skal man ha med en god del kart her kommer den fort opp i et par GB bare den ene applikasjonen. Holder man seg i tillegg unna streaming av musikk fra tjenester som Spotify har man plutselig også en god del musikk på telefonen. Aktiv bruk av opptak i full hd fyller også fort opp plassen. Det er også veldig greit å kunne bruke mobilen som en slags "minnepenn" og fylle opp de filene man trenger der. Akkurat det å bruke opp 16GB er ikke vanskelig. Det går stort sett på hvor mange av telefonens funksjoner eller muligheter man velger å bruke.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skal du bruke telefon til en minnepenn går du vel utenfor telefonen sitt bruksområde. Det er vel normalt nå i dag og synkronisere ting over til datamaskin, spesielt filmer, bilder etc. for å slippe at de blir borte. Du skal ha ganske mange sanger, videoer osv. før alle 16 gb er oppbrukt. Klarer du da å bruke opp de 16 gb så er det vel ikke verre enn å legge det over til en datamaskin.

Lenke til kommentar

Forholdsvis teit innlegg av deg @Emils1. Som jeg skrev på slutten av innlegget mitt avhenger det helt av brukeren selv hvor mye plass vedkommende trenger på telefonen sin. Jeg klarer heller ikke se at det faller utenfor telefonens bruksområde at jeg vil bruke telefonen som en minnepenn, og viser til at jeg så pent i innlegget mitt over skriver "telefonens muligheter."

At du sitter her å bruker din personlige bruk av telefonen som argumenter for hvorfor akkurat 16gb er tilstrekkelig for samtlige er komplett idioti. Folk er forkjellige, noen trenger mye plass, noen trenger lite plass, så enkelt er det. Basert på innlegget ditt virker det ikke som at du helt forstår det.

Endret av seppolaatle
Lenke til kommentar

Komplett umulig å føre en diskusjon med deg når du tar en annens mening som ren idioti. Jeg representerer en annen kant enn du gjør. Allikevel så er du kanskje blant det 1% som sitter å klage på at 16 gb er for lite fordi dere skal ha alt mulig dilldall på telefonen. Greit nok at HD-video, musikk etc. tar plass, forståelig nok, men for folk flest kan det umulig være et problem. Det at du skal bruke den som minnepenn er vel også ganske idiotisk, da du får langt billigere minnepenner.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...