HelloKjersti Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Ny, norsk butikk legger vekt på bådeform og funksjon. Fotovesker med stil Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Skulle til å kjøpe meg en Kelly Moore Boy-bag i grå til jul, men neida, de bruker jo paypal, som gjør foreldre mistenkelig, ergo: NULL BAG! Lenke til kommentar
jafolken Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Dette er absolutt et seriøst firma og null risiko ved å handle hos dem. Håper du får en bag til jul:) Jeg er i alle fall veldig fornøyd med min. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Skulle til å kjøpe meg en Kelly Moore Boy-bag i grå til jul, men neida, de bruker jo paypal, som gjør foreldre mistenkelig, ergo: NULL BAG! Det skjønner jeg godt. PayPal har heller tvilsom forretningsmoral, i den grad de overhodet har en. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 PayPal har heller tvilsom forretningsmoral, i den grad de overhodet har en. Er kanskje ikke rette plassen og diskutere paypal, men jeg har brukt dem i en 10års tid og transaksjoner på endel titusner og aldri opplevd problemer ei heller hørt noe om at de er ?, kan du utdype hva problemene er med paypal. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 PayPal har heller tvilsom forretningsmoral, i den grad de overhodet har en. Er kanskje ikke rette plassen og diskutere paypal, men jeg har brukt dem i en 10års tid og transaksjoner på endel titusner og aldri opplevd problemer ei heller hørt noe om at de er ?, kan du utdype hva problemene er med paypal. Man skal ikke lete lenge på entt før man finenr ofre for paypals vilkårlige behandling av pengene folk stoler på at de forvalter på en seriøs måte. Ellers er jeg ganske fornøyd med min fotobag, synes den ser ut som en riktig så fin man-purse Domke tror jeg er merket, så det finnes jo noe som er ok utseende fra før også. AtW Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Og dersom de veskene blir forfeminine, har de også mer maskuline varianter fra Jack og Kelly Boy. Vel vel. Kelly Boy høyrdest ikkje akkurat kjempemaskulint ut, då. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Vel vel. Kelly Boy høyrdest ikkje akkurat kjempemaskulint ut, då. Kenny Boy, da? Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Nja, det er vel bruken av ordet "boy" som øydelegg. Heilt frå eg var tenåring har det ordet vore brukt av artistar og band som ikkje har framstått spesielt mandige: Boy George, Boyzone, Backstreet Boys m.fl. DumDum Boys er vel unntaket som bekreftar regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg