cannavaro Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Gothic 2! Evnt. Aoe2 eller heroes 3. Alle er spill som blir trukket frem ofte og som jeg sikkert fortsatt trekker frem om 20 år! Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg hadde ikke klart å kun tatt med ett spill, men de to spilla jeg hadde tatt med hadde vært Oblivion og New Vegas . Så sykt gøy gameplay og drøyt mange mods som gjør spillet nytt hele tiden. Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Starcraft 2 Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 starcraft 2 hær også Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg hadde uten tvil valgt Mass Effect 2. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Klart minecraft jeg har sikkert 80 timer med gameplay singleplayer. online har jeg også mye av Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Warcraft 3 the frozen throne min første kjærlighet. Totalt enig i deg her. Her har jeg godt over 700 timer med gameplay med forskjellige modes pluss underholdende enspillerdel! Skal jammen legge det inn igjen på PCen igjen! Ellers så kan jeg nevne CS, ble lei når jeg ble 21 år, men fra og med 15 til 21 år gikk det mest i dette. Det ene året spilte jeg PCver, public og private kamper i 7-10 timer pr dag! Hadde noen kamper med selveste Xeqtr, i den tiden var han god, men husker jeg fikk plukket han ned noen ganger Endret 21. desember 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Warcraft 3 the frozen throne min første kjærlighet. Totalt enig i deg her. Her har jeg godt over 700 timer med gameplay med forskjellige modes pluss underholdende enspillerdel! Skal jammen legge det inn igjen på PCen igjen! Ellers så kan jeg nevne CS, ble lei når jeg ble 21 år, men fra og med 15 til 21 år gikk det mest i dette. Det ene året spilte jeg PCver, public og private kamper i 7-10 timer pr dag! Hadde noen kamper med selveste Xeqtr, i den tiden var han god, men husker jeg fikk plukket han ned noen ganger Betyr det at du slettet det? FORREDER! Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Kanskje Blitzkrieg. Utrolig bra på internett selv om interessen har dabbet av etter såppas mange år. Alltid spennende kamper Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Minecraft Multiplayer. Alltid. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Aner ikke, men det må ha blitt et digert rollespill som kan gjennomføres på veldig mange måter. Eller MineCraft. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Everquest, pre-Shadows of Luclin - aka kun med Ruins of Kunark og Scars of Velious-expansions Endret 21. desember 2011 av KriFos Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Warcraft 3 the frozen throne min første kjærlighet. Totalt enig i deg her. Her har jeg godt over 700 timer med gameplay med forskjellige modes pluss underholdende enspillerdel! Skal jammen legge det inn igjen på PCen igjen! Ellers så kan jeg nevne CS, ble lei når jeg ble 21 år, men fra og med 15 til 21 år gikk det mest i dette. Det ene året spilte jeg PCver, public og private kamper i 7-10 timer pr dag! Hadde noen kamper med selveste Xeqtr, i den tiden var han god, men husker jeg fikk plukket han ned noen ganger Betyr det at du slettet det? FORREDER! Jeg har hatt 4 pcer i mitt liv, så ja det har blitt slettet , men det til flytting til en ny PC Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Warcraft 3 the frozen throne min første kjærlighet. Totalt enig i deg her. Her har jeg godt over 700 timer med gameplay med forskjellige modes pluss underholdende enspillerdel! Skal jammen legge det inn igjen på PCen igjen! Ellers så kan jeg nevne CS, ble lei når jeg ble 21 år, men fra og med 15 til 21 år gikk det mest i dette. Det ene året spilte jeg PCver, public og private kamper i 7-10 timer pr dag! Hadde noen kamper med selveste Xeqtr, i den tiden var han god, men husker jeg fikk plukket han ned noen ganger Betyr det at du slettet det? FORREDER! Jeg har hatt 4 pcer i mitt liv, så ja det har blitt slettet , men det til flytting til en ny PC Greit da kan jeg finne det i mitt hjerte å tilgi deg Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Starcraft 2 eller DotA (hvorvidt jeg hadde gått for WC3:TFT eller DotA2 er usikkert). Hadde ikke taklet å spille et singleplayerspill resten av livet mitt. Endret 21. desember 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Det spillet jeg kunne tenke meg å spille resten av mitt liv er ikke lagd ennå... Nei, uff, dette hørtes ensformig ut... :/ Lenke til kommentar
audible Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Scorched Earth! Warcraft 3 er jo episk. Wow har greit potensiale til å holdes oppdatert resten av min levetid. Battlefield forsåvidt det samme. Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Tror valget hadde blitt GTA IV. Har brukt så mange timer i free mode, og er ennå ikke lei.. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Tror valget hadde kommet på skyrim, vis der var mulighet til online spilling hadde jeg kanskje tatt fifa eller wow... Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Metal Gear Solid 2: Substance. Fantastisk historiedel som kan spilles på mange forskjellige måter + VR Missions. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå