PgUp Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hvis du skulle spillt kun et spill for resten av livet ditt, hvilket ville du valgt? Jeg tror jeg ville valgt trackmania united foreverpå pc. Sosialt spill, med uendelige muligheter for forbedring, og tusenvis av baner. Det spillet jeg har spillt mest i livet mitt hittil. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Måtte bli et spill med ekstremt replay value...og nesten endeløse muligheter. Valget måtte bli Minecraft. 1 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Akkurat nå tror jeg at jeg hadde valgt Terraria. Singleplayer, nok innhold, tilfeldig genererte baner, og jeg kan gjøre og bygge det meste jeg vil i det spillet. Hvis ikke, hadde jeg nok valgt et strategispill. Den desidert viktigste kriterien, må være gjenspillbarhet. Ettersom det er snakk om for resten av livet mitt, velger jeg å anta at jeg ikke kan tro at det alltid vil være multiplayer-community, så velger derfor spill som har stor gjenspillbarhet, både i MP og SP. Etter Terraria, kommer nok et strategispill, men jeg er usikker på hvilket. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Warcraft 3 the frozen throne min første kjærlighet. Endret 14. desember 2011 av Gnurk(homesmasher) Lenke til kommentar
greenman Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Kanskje CS 1.6. Har ikke spillt det på noen år, men i løpet av de årene jeg spillte ble jeg aldri lei Lenke til kommentar
Student of Life Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 CoD4 Promod. Det eneste spillet jeg aldri slutter å spille 1 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Pr idag må det nok bli Minecraft Skulle jeg vært i helvete med et spill , hadde valget falt på Final Fantasy 1 , den battlemusikken hadde tatt livet av meg lenge før satan og hans hjelpere 1 Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Kanskje san andreas. Epic storyline og spillbarhet, mulighet for mange mods og multiplayer gjør det også vanskeligere å bli lei av:) Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Mx vs atv alive, mx vs atv refelx eller mx vs atv unleashed. Er ikke sikker på hvilken av de jeg hadde valgt. Spille mange andre spill og, men går aldri en uke uten at en av de spilla blir spilt Lenke til kommentar
Auperion Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hvis jeg måtte velge bare et spill, måtte det blitt Flåklypa Grand Prix, lett. Er fortsatt ikke lei av det og har spillt det siden jeg kan huske nesten Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Metal Gear Solid 3 2 Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Starcraft 2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Minecraft må det ha vært<3 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Worms tror jeg, uendelig mange forskjellige brett og kan spille mot fler. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Transport Tycoon Deluxe Eller i dagens verden, Open Transport Tycoon. 3 Lenke til kommentar
Filamu Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Project reality, mod til BF2. Alltid mulighet til å bli bedre, tar en del tid og masse bra teamwork. Selv om spillet er gammelt er moden fortsatt i utvikling og av svært god kvalitet. PR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå