Mitsu3000 Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Har et lite problem dere kanskje kan hjelpe meg med... Har akkurat bygget meg ny pc, men hvis jeg prover aa slaa den av av, restarter den bare av seg selv. Noen som vet? Tekker for even svar :smile: Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Har et lite problem dere kanskje kan hjelpe meg med...Har akkurat bygget meg ny pc, men hvis jeg prover aa slaa den av av, restarter den bare av seg selv. Noen som vet? Tekker for even svar :smile: har du koblet På knappen på restart tilkoblingen på hk'et kanskje Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Har et lite problem dere kanskje kan hjelpe meg med...Har akkurat bygget meg ny pc, men hvis jeg prover aa slaa den av av, restarter den bare av seg selv. Noen som vet? Tekker for even svar :smile: har du koblet På knappen på restart tilkoblingen på hk'et kanskje Høres ut som en mulig løsning, hvordan starter du maskinen? Lenke til kommentar
Mitsu3000 Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 Jeg starter pc'n med den venlige power knappen. Tror ikke jeg koblet dem feil, men jeg kan jo sjekke.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå