Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan hevne seg best mulig på en player?

Anbefalte innlegg

Vell jeg må innrømme at jeg har vert innom tanken og si at jeg er blitt gravid, sånn at det er hans tur til og ligge søvnløs og frustrert om nettene slik jeg har hatt det i det sisste. Jeg hadde likt tanken på og vite at han svetter og stresser for og si det slik. Jeg mener det er vell den eneste måten og få en player til og bli litt satt ut at en av damene hans har blitt gravid.. Og at jeg da kontakter damene hans, gjerne anonymt og sier at jeg er blitt gravid. Da klikker jo den ene dama etter den andre på han hehe...

Er som sagt bare en tanke, og er ikke så begeistret for uærlighet i utgangspunktet, men dette tilfelle her har ødelagt meg så sykt mye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som nevnt tiligere i innlegg lengre oppe er han jo tydeligvis mega redd for og ha gjort meg gravid, med tanke på at når jeg klagde på at jeg hadde vondt i magen, faret han opp og sa "ånei ikke si at du er blitt gravid" Så tok han og trykket meg på magen, og da spurte jeg han om hvofror han gjorde det,. Han svarte "Jo i tilfelle det er et foster der, så må jeg gjøre sånn at du aborterer..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Bare sånn at du vet, de som kommer med slike "si ditt og jug om datt"-uttalelser hadde mest sannsynlig aldri gjort det selv.

Jug til han, og synk like lavt som han. Hev deg over han, få han til å forstå at han ikke betyr noe og ikke er så god som han tror. Om et par jenter gjør dette med han, så kansjke han lærer. Jeg vil ikke være en av de som anbefaler å si du er gravid, da du selv må bruke tid på dette, og tenke på han mye mer. Bygge opp en løgn vil ikke gjøre deg godt, vil jeg tro.

Gjør som du alltid har gjort med dritt, spyl det ned og gå derfra.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Juge om graviditeten er en god ide.

Så må jeg formulere meg slik at ikke politiet knaller meg i skallen:

- det fins folk som kapper bilventiler

- det fins folk som knuser bilruta

- det fins folk som tømmer en boks med maling utover leilighetsgulvet, på bilen.

- det fins folk som leier en torpedo.

Bare sier at det fins.

"Heve deg over" - er bare bullshit. Er du en hevngjerrig person, så er du det.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hva er gale med dette da? Han har lov til å gjøre det han gjør. Han sier det han må si for å ha seg med deg. Er det ikke sånn verden fungerer? Er det noe jeg har gått glipp av? Kan du forvente noe annet egentlig slik verden er?

:wallbash:

emo

Anyway,syns ikke du skal juge om graviditet,fyren virker ærlig tatt psyko hvis han trykker på magen din sånn at du mister den. Det beste du kan gjøre er å komme deg over svinet,du fortjener en som er mer verdt enn han fyren der

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er gale med dette da? Han har lov til å gjøre det han gjør. Han sier det han må si for å ha seg med deg. Er det ikke sånn verden fungerer? Er det noe jeg har gått glipp av? Kan du forvente noe annet egentlig slik verden er?

emo

Anyway,syns ikke du skal juge om graviditet,fyren virker ærlig tatt psyko hvis han trykker på magen din sånn at du mister den. Det beste du kan gjøre er å komme deg over svinet,du fortjener en som er mer verdt enn han fyren der

Det er så enkelt for alle andre og si: hev deg over han osv, jeg er en person med ben i nesen og finner meg ikke i og bli tråkket på, blir jeg først tråkket på pleier jeg og sørge for at den personen som har behandlet meg som en dritt får igjen når vedkommende minst venter det. Skal nok klare og vippe denne dritten av pinnen også. Og grunnen det med graviditet er jo at det tydeligvis er hans største frykt, og den skal han få lov til og smake litt på syns nå jeg. Ellers andre tips jeg kan gjøre? Noe bemerkelsesverdig som han ikke glemmer med det første?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er det som har skjedd nå da Emily? :)

Har vert inne på mobilen hans og funnet ut at han holder på med en drøss med andre jenter..

Han lyver til dem og til meg. Egentlig en lang historie, men jeg har på en måte konfrontert han, men vil gjøre noe som han ikke glemmer. Jeg har fått nok, de fleste vill si at jeg bare bør heve hode og gå videre, men jeg vil at han skal få svi og svette litt, slik at han får en skikkelig lekse en gang for alle.

Ikke helt uskyldig du heller da :p:new_woot:

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det gjør han ikke uansett. Får du det inntrykket, så er det spill for galleriet. Gjør det slutt og glem han. Skaff deg en gutt som ikke er av denne typen - skaff deg en som ikke er typisk tøffere enn toget (det han tro selv) og pikemagnet. 99 av 100 av disse er ikke verd ei krone, men jentene går i fella om og om igjen :no: - skaff deg en med verdier (i livet, ikke økonomi jeg snakker om - men får du i pose og sekk, så er vel det også greit ;) )

Endret av kandasa
  • Liker 2
Lenke til kommentar

emo

Det er så enkelt for alle andre og si: hev deg over han osv, jeg er en person med ben i nesen og finner meg ikke i og bli tråkket på, blir jeg først tråkket på pleier jeg og sørge for at den personen som har behandlet meg som en dritt får igjen når vedkommende minst venter det. Skal nok klare og vippe denne dritten av pinnen også. Og grunnen det med graviditet er jo at det tydeligvis er hans største frykt, og den skal han få lov til og smake litt på syns nå jeg. Ellers andre tips jeg kan gjøre? Noe bemerkelsesverdig som han ikke glemmer med det første?

Det er sant,beklagr,mente ikke å virke ufølsom:)

var bare redd for at han ikke skulle være litt for kjip tilbake..Ikke sikkert han tar hevnen og tenker "shit,jeg skulle ikke oppført meg sånn" kan hende at han bare planlegger en større hevn tilbake liksom...

heheh,ring alle jentene hans og be minst 2 til spille på det kortet ;P

Edit: opplevd å kjenne en sånn gutt en gang,av ren sinne kalte jeg han for "hor*" og sa at han var billig og hoppet på alle jentene som flue på bæsj..Av en eller annen grunn så traff det han mer enn det jeg trodde det skulle :!:

Endret av mobillader
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan går jeg eventuelt frem da? Hva sier jeg til han? Si det til han lille julaften, sånn at han sitter hos moren den 24 med pinnekjøttet langt oppi halsen:P

Hvorfor skal du si noe til ham?

Vet du hvem mora hans er,fortell om oppførselen til mora hans da vel... :devil:

Er mora som mødre flest,da kan det bli ett sant helvete for ham.

Jeg ville ihvertfall fått ett helvete fra flere i familien(og spesielt kvinnfolka) om jeg hadde oppført meg slik mot kvinner.

Generelt ,ikke til TS:

Uansett så mener jeg at menn gutter som holder på slik har noen alvorlige feil i skallen sin,og jeg er ganske forundret over at ikke flere jenter ser hvilken type fyr det er ganske fort.

Det mest brukte trikset til en såkalt "player" er jo å love kvinner gull og grønne skoger,rett og slett fordi det virker.

Men er vel noe som heter at verden vil bedras.

Må nok bokmerke denne tråden,rett og slett fordi jeg liker at drittsekker får svi,så finn på noe kreativt og kult...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan går jeg eventuelt frem da? Hva sier jeg til han? Si det til han lille julaften, sånn at han sitter hos moren den 24 med pinnekjøttet langt oppi halsen:P

Hvorfor skal du si noe til ham?

Vet du hvem mora hans er,fortell om oppførselen til mora hans da vel... :devil:

Er mora som mødre flest,da kan det bli ett sant helvete for ham.

Jeg ville ihvertfall fått ett helvete fra flere i familien(og spesielt kvinnfolka) om jeg hadde oppført meg slik mot kvinner.

Generelt ,ikke til TS:

Uansett så mener jeg at menn gutter som holder på slik har noen alvorlige feil i skallen sin,og jeg er ganske forundret over at ikke flere jenter ser hvilken type fyr det er ganske fort.

Det mest brukte trikset til en såkalt "player" er jo å love kvinner gull og grønne skoger,rett og slett fordi det virker.

Men er vel noe som heter at verden vil bedras.

Må nok bokmerke denne tråden,rett og slett fordi jeg liker at drittsekker får svi,så finn på noe kreativt og kult...

Aner ikke hvem moren hans er, men vet hvor hun bor, i følge han selv sier han jo at han har fortalt om meg til henne.

Lenke til kommentar

emo

Det er sant,beklagr,mente ikke å virke ufølsom:)

var bare redd for at han ikke skulle være litt for kjip tilbake..Ikke sikkert han tar hevnen og tenker "shit,jeg skulle ikke oppført meg sånn" kan hende at han bare planlegger en større hevn tilbake liksom...

heheh,ring alle jentene hans og be minst 2 til spille på det kortet ;P

Edit: opplevd å kjenne en sånn gutt en gang,av ren sinne kalte jeg han for "hor*" og sa at han var billig og hoppet på alle jentene som flue på bæsj..Av en eller annen grunn så traff det han mer enn det jeg trodde det skulle :!:

Ut i fra meldingene til noe av disse jentene virker dem veldig naive, og godtroende til han, så og få med seg noen av di andre er ikke serlig aktuelt. Jeg vill at han skal sitte igjen med at faen det var HUN som "tok" meg noe skikkelig, bare for og underskreke for han at jeg ikke er like naiv som de andre..

Lenke til kommentar

Hva er det som har skjedd nå da Emily? :)

Har vert inne på mobilen hans og funnet ut at han holder på med en drøss med andre jenter..

Han lyver til dem og til meg. Egentlig en lang historie, men jeg har på en måte konfrontert han, men vil gjøre noe som han ikke glemmer. Jeg har fått nok, de fleste vill si at jeg bare bør heve hode og gå videre, men jeg vil at han skal få svi og svette litt, slik at han får en skikkelig lekse en gang for alle.

Ikke helt uskyldig du heller da :p:new_woot:

Kansje ikke, men magefølelsen min slår aldri feil. Mobilen hans lå der og lyste i mot meg, han lå drita full og sov. I begynnelsen var alt så intenst, men nå når han skjønner at jeg vet det er ugler i mosen, så forstår jeg jo nå hvorfor han backer ut, er jo pga at han vet at jeg vet litt for mye enn det jeg burde..

Lenke til kommentar

Gi han beskjed om at du er gravid med han pr sms. Vent med mer info. Etter endel masing og/eller par dager, så sender du beskjed om at du ikke vet om du vil beholde eller ikke. Venter litt til - sender så en melding om at når du var til legen nå, så fikk du påvist klamydia, så han må sjekke seg. Så får han etter det gå å lure om du vil ta abort eller ikke - du sier bare du må tenke en god stund på det. Han livredd for å betale og han vil ikke ha barn. Så han får gå der i sin klamydiatåke. Når han senere oppdager du ikke får mage, så sier du du tok abort, men ikke vær lei deg - jeg ble gravid i en periode vi ikke hadde oss og/eller når du tok en pause på pillen, så han kunne ikke være faren uansett. (hadde regnet det ut iforhold til hvor langt på vei du var)

Endret av kandasa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Huff, nå kommer jeg nok med mine egne meninger her - men hevn har aldri vært en sak for meg. Det beste er nok uansett å heve seg over det. Du har ihvertfall lært nå da hva enn han gjorde mot/med deg. Er ikke vits å bry seg noe mer med det. Gjort er gjort og elg er elg ;) (Har ikke annet enn TS's innlegg)

Lykke til, uansett!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hevn=du ender opp som den "psycho" i situasjonen for alle utenforstående.

Hvorfor ikke bare la det gå, du sier du har bein i nesa, men å ta hevn er ikke tegn på dette, ved å ta hevn viser du kun at du virkelig ble såret (som du kanskje ønsker?)

I tillegg så er det jo slik at hevn går begge veier, og hevnens hevn leder til mer hevn.

Lenke til kommentar

emo

Ja, det var en veldig konstruktiv kommentar. Prøv å bruke ordene dine. Det som er emo er å syte over at hun har lagt seg på rygg over antagelser hun gjorde seg som seinere viste seg å være falske. Det er det som er patetisk. Ønsker du å føre en diskusjon med meg så må du bruke mer enn smilefjes og enkeltord for at det skal bli fruktbart. Vist ikke så kan du spare deg for tilsvarende utbrudd/kommentarer i fremtiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...