Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan hevne seg best mulig på en player?

Anbefalte innlegg

Hva er det verste en kan gjøre mot en player? Hvordan ta igjen på en måte han aldri kommer til og glemme? Så til dere playere der ute hva er det verste ei kan gjøre mot dere, så gjør at dere føler dere som en verdiløs liten dritt etterpå? Hvordan overbevise han at han har skikkelig tråkket i salaten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er det som har skjedd nå da Emily? :)

Har vert inne på mobilen hans og funnet ut at han holder på med en drøss med andre jenter..

Han lyver til dem og til meg. Egentlig en lang historie, men jeg har på en måte konfrontert han, men vil gjøre noe som han ikke glemmer. Jeg har fått nok, de fleste vill si at jeg bare bør heve hode og gå videre, men jeg vil at han skal få svi og svette litt, slik at han får en skikkelig lekse en gang for alle.

Lenke til kommentar

Har vert inne på mobilen hans og funnet ut at han holder på med en drøss med andre jenter..

Han lyver til dem og til meg. Egentlig en lang historie, men jeg har på en måte konfrontert han, men vil gjøre noe som han ikke glemmer. Jeg har fått nok, de fleste vill si at jeg bare bør heve hode og gå videre, men jeg vil at han skal få svi og svette litt, slik at han får en skikkelig lekse en gang for alle.

Jeg snoket inne på anrops loggen hans, det ringte ei berte mens jeg var der, men han tok den ikke, jeg gikk der i fra klokken 5 en ettermiddag, sjekket loggen hans dagen etter og oppdaget at han hadde ringt henne opp igjen et minutt etter jeg gikk ut døren kl 5.. Så også at han har ringt flerne jenter på fredags kvelden, den første 02:30. så meg, 0231, en annen 0233,så meg igjen.. de andre har tydeligvis ikke tatt telefonen da han ringte , så da har han bladd seg igjennom listen og endt opp med den som var tilgjengelig og tok telefonen, altså meg.. Hdde jeg bare visst dette før..

Lenke til kommentar

Lite trolig at han lærer uansett - er han hestk**, så er han det.

Sørge for å få tak i og kontakte alle jentene han holder på med. Samles og så går dere for hans bestekompiser. Bruk kondom og knull likskitten av de.(eller bare bruk hånd) Så passer dere på å fortelle hvor god de er og hvor dårlig kompisen var i senga. Liten penis, slapp, gikk med en gang og ble aldri tilfredsstilt som hos dere, elns - finn det som stemmer best pluss litt til ;)

Eventuelt bare rot med de når han ser det - en fest passer for å samles.

Uansett bare rot, så svir det for han tror jeg

Edit: BTW - JEG er en av kompisene hans :dribble:

Endret av kandasa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg snoket inne på anrops loggen hans, det ringte ei berte mens jeg var der, men han tok den ikke, jeg gikk der i fra klokken 5 en ettermiddag, sjekket loggen hans dagen etter og oppdaget at han hadde ringt henne opp igjen et minutt etter jeg gikk ut døren kl 5.. Så også at han har ringt flerne jenter på fredags kvelden, den første 02:30. så meg, 0231, en annen 0233,så meg igjen.. de andre har tydeligvis ikke tatt telefonen da han ringte , så da har han bladd seg igjennom listen og endt opp med den som var tilgjengelig og tok telefonen, altså meg.. Hdde jeg bare visst dette før..

Jeg fant også lange blonde hårstrå i senga, og jeg har langt svart hår, så det er ikke mitt hår.. før jeg gikk derfra sørget jeg for og legge igjen noen av mine ting synlig, la blant annet igjenn svarte hårstrå og dusjet hode puten med min parfyme, så når eventuelt neste berte han har i senga kommer til og merke at det oser en annen jentes parfyme.. Viss jeg treffer på han ute i helgen, har jeg tenkt og ta med meg en eksra truse med ut på byen bli med han hjem og på min side av sengen har jeg tenkt og brette dyna fint og legge en av mine truser under dynen, så blir nok en av bertene hans litt overasket over at det ligger en truse i sengen, det går jo liksom ikke ann og bortforklare, kan ikke skyllde på at en "venninne" av en kompis eller noe har glemt den liksom...

Lenke til kommentar

send en melding og si at han må teste seg for gonoré for du fikk svar på en test du har hatt hos legen, og si at du er lei deg og ikke vil snakke på telefonen hvis det er vanskeligere å lyge på direkten. dermed må han kanskje ringe rundt til andre og si at de kan være smittet, så bekymrer han seg for egen helse og alle hater han med mindre de visste om at det var flere jenter inne i bildet, og han mister ihvertfall eventuelle pulevenner. du trenger egentlig aldri nevne at du løy med mindre dere har felles venner eller noe som gjør at det betyr noe for deg hva han tror i ettertid

• Liker 1
Lenke til kommentar

send en melding og si at han må teste seg for gonoré for du fikk svar på en test du har hatt hos legen, og si at du er lei deg og ikke vil snakke på telefonen hvis det er vanskeligere å lyge på direkten. dermed må han kanskje ringe rundt til andre og si at de kan være smittet, så bekymrer han seg for egen helse og alle hater han med mindre de visste om at det var flere jenter inne i bildet, og han mister ihvertfall eventuelle pulevenner. du trenger egentlig aldri nevne at du løy med mindre dere har felles venner eller noe som gjør at det betyr noe for deg hva han tror i ettertid

Jeg nevnte for han at jeg håper f*** meg at du ikke har smittet meg med klamydia eller noe, da svarte han tørt " viss du får påvist det, må du huske på og spørre legen om og få med et par ekstra klamydia piller til meg" Jeg spurte om han har hatt det før noe han hadde hatt for leeenge siden i følge han. Men er tydelig at han ikke bryr seg, "det er jo bare til og ta et par piller så er det over liksom" Herregud, han eier ikke skam den gutten..!! Men han er tydeligvis livredd for at jeg er gravid, skal bestille meg en legetime kjapt som f og teste meg for sykdommer og graviditet. Jeg klaget på at jeg hadde litt vondt i magen, og da sa han "ånei ikke si at du er gravid!" Så trykkte han plutselig på magen min, så spør jeg hvorfor i all verden han gjør det for. Så svarte han jo i tilfelle det er et foster der, så må jeg skade det litt slik at du aborterer..

Lenke til kommentar

merkelig at du trodde han var så grei og snill til å begynne med da :)

Vell han har tydeligvis vert lenge nok i "gamet" til og ha såpass roen på hva han bør si og gjøre for og opprettholde mr nice guy fasaden. I begynnelsen var det ikke antydning til player tendenser, han ringte og var med meg 24/7. Spanderte i øst og vest kjørte meg over alt uten at jeg ba han om det, han insisterte. Alt var bare fryd og gammen snill og hyggelig dagen lang, respekterte meg osv.Mwn alt var tydeligvis bare et spill for galleriet..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Oppfør deg som et voksent menneske og gå videre. :)

Er uansett neppe noe du kan gjøre som kommer til og ha noe særlig effekt på han. Han bryr seg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...