Digidice Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 hei jeg har fått store pc problemer etter jeg har kjøpt nytt minne. Minnet jeg har kjøpt er Kingston HyperX T1 Black Triple-Channel Memory på hovedkortet asus P6T Deluxe Har flashet til siste bios versjon uten det hjelper. Pcn kan starte og henge når jeg er inne i bios eller kort tid jeg har kommet in i windows, og jeg prøver nå kun 1stk brikke i pcn og det samme skjer da også. Har mine forrige corsair Dominator og dem virke helt greit. Er det noe jeg kan gjøre eller en spesiell instilling for og få disse brikkene til og virke ? har prøvd mye forskjelligt nå i timevis... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 hei jeg har fått store pc problemer etter jeg har kjøpt nytt minne. Minnet jeg har kjøpt er Kingston HyperX T1 Black Triple-Channel Memory på hovedkortet asus P6T Deluxe Har flashet til siste bios versjon uten det hjelper. Pcn kan starte og henge når jeg er inne i bios eller kort tid jeg har kommet in i windows, og jeg prøver nå kun 1stk brikke i pcn og det samme skjer da også. Har mine forrige corsair Dominator og dem virke helt greit. Er det noe jeg kan gjøre eller en spesiell instilling for og få disse brikkene til og virke ? har prøvd mye forskjelligt nå i timevis... Sjekka "Qualified Vendor List" ? Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 Hehe nei har ikke det. Hmm må vel til med nytt hovedkort nå tenker jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå