Gå til innhold

Breivik vil vite alt om uro og eurokrisen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg visste ikke at du hadde lest hele rapporten om hans mentale helse -- kan du fortelle meg hva som ligger til grunn for vurderingen om at han er psykotisk, siden dette ikke har blitt framsatt i media?

Det kan jo nevnes at "ekspertene" som media intervjuer, som sier at ABB ikke kan ha vært psykotisk fordi bildene av ham ikke ligner bildene av en psykopat, heller ikke har lest hele rapporten -- kun de delene som har blitt offentliggjorte.

Slik som at ABB er en mammadalt som knapt nok klarte å kle på seg selv, med grandiose vrangforestillinger om sin posisjon i verden. Det er ikke det som ligger til grunn for avgjørelsen.

SÅ finnes det enda mer graverende materiale, som ikke er offentliggjort, men som retten får innsyn i.

Og hva med hans mor, som tok Breivik hjem da hun forstod at sønnen ikke lengre maktet å ta vare på seg selv -- som vasket klærne hans, betalte regningene hans, laget maten som han spiste, betalte bredbåndet han brukte til å spille WoW, mens han oppriktig trodde at han kunne bli norges konge bare han drepte mange folk fra DNA, og som trodde at han var medlem av den hemmelige tempelridderordenen?

Hva sier hun?

Er hun som kjenner ABB best av alle mennesker i hele verden, kanskje den enste som faktisk kjenner ABB her i verden, positiv eller negativ til kjennelsen om sønnens sinnsykedom?

Jeg tror den siviliserte verden aksepterer at ABB blir medisinert på bakgrunn av en hemmelig rapport.

Hvem skulle reagert ute i verden?

Uansett hva vi gjøre med ABB så blir han bedre behandlet enn han ville blitt de fleste andre steder i verden.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til TV-Norge skal følge breivik på psykriatisk et helt år i 2015... ... ...

Før eller etter Norge dømmes for tortur for å ha medisinert en ikke-psykotisk person med medikamenter?

Venter spent.

Jeg har spurt det flere ganger uten å få svar og det er vel ganske klart at svaret da bare er:

"fordi jeg støtter han og vil ikke at han skal være psyk"

Om svaret ikke er så, så kan du jo komme med et grunnlag for din vurdering Tomkjetil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...