Gå til innhold

Noen som kan hjelpe?

Mitsu3000

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle klokke min nye 2.8 800fsb, men det funker heller ikke saa bra. Bare jeg oker fsb med 1Hz vil ikke maskina starte i det hele tatt!?

Det kan vel ikke vere normalt :-?

Har Lian Li 61b, AbitIC7, Geil 3500 ram og en Zalman 7000 kobber kjoler.

Vet noen forresten hvor jeg gaar for aa skifte spraak paa OS, slik at jeg kan faa norske bokstaver selv om jeg har eng OS?

:woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet noen forresten hvor jeg gaar for aa skifte spraak paa OS, slik at jeg kan faa norske bokstaver selv om jeg har eng OS?

:woot:

I windows 2000 gjør du i vert fall slik: Kontrollpanel -> Tastatur -> nasjonale inndatainnstillinger -> Legg til det språket du vil ha.

Du har vel sikkert XP. tror det blir ganske likt.

Lenke til kommentar

1: Jeg provde aa gaa til regionale innstillinger aa forandre til Norsk, men jeg det er fortsatt eng tastatur?

2: Det som skjer er at det kommer ei mld opp at jeg maa forandre innstillinger i soft meny pga at cpu'en er feil innstilt.

Takker for svar :smile:

Lenke til kommentar

Låste agp/pci og da fikk jeg endelig til å klokke :) , men bare litt :(

Allerede på 215fsb virket ikke Win som det skulle lengre, masse feilmeldinger...

Er ikke dette litt merkelig?

Fikk målt tempen på cpu, og den idlet på ca 45 med Abit sitt målesystem. Så det skulle vel ikke være problemet... Rammen skulle holde i massevis, det er Geil Golden Dragon 433MHz.

Lenke til kommentar
Låste agp/pci og da fikk jeg endelig til å klokke :) , men bare litt :(

Allerede på 215fsb virket ikke Win som det skulle lengre, masse feilmeldinger...

Er ikke dette litt merkelig?

Fikk målt tempen på cpu, og den idlet på ca 45 med Abit sitt målesystem. Så det skulle vel ikke være problemet... Rammen skulle holde i massevis, det er Geil Golden Dragon 433MHz.

opp med volten.

Lenke til kommentar

Økte volten fra 1.525V til 1.65V. Win vil fortsatt ikke virke normalt på 215MHz fsb :cry: Satte alt av vifter på fult, cpuèn er ikke spes varm.

Ser at så å si alle andre kjører stabilt med org kjøler og lite/normalt luftet kabinett på 250++MHz, så dette virker litt unormalt....eller?

Har jeg bare vært uheldig med cpu, eller er det noe jeg kan gjøre i Bios eller kan goop ha veldig mye å si? Brukte Artic silver III og tok ikke spes mye på, fulgte annvisning.

Noen som har erfart noe lignende?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...