Kevlar Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Heisann! Jeg har et problem med garderoben: Det fins ikke den casual skjorta jeg føler meg vel i. Jeg er 179 og tydeligvis altfor bred over skuldrene i forhold til høyden, absolutt alt av skjorter jeg har prøvd blir enten kjole i lengden (typisk large) eller strekt over brystkassa og skuldre (typisk medium). Passer de over skuldrene, blir de som regel som en potetsekk rett nedover. Slitsomt. Fins det merker som er spesielt brede i forhold til lengden? Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Kan ikkje si eg er så velkjent i situasjonen din med mine 187cm, men i min erfaring pleier "vanlige" tskjorter av samme størrelse være bredere over skuldrene enn dei ofte averterte "premium" tskjortene ein ser. Når det gjelder utvalg av tskjorter som kanskje er litt ekstra breie må eg bare anbefale jinx.com og håpe på det beste. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Kan jo vurdere å ta mål å bestille fra www.moderntailor.com eller http://tailorstore.no/ Da for du skjorter etter dine mål. Men ta å bestill en "prøve" skjorte første gang, ikke regn med at målene blir korrekte ved første forsøk. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Hvis du er 179 og syns Large er for posete, så er det greit å få prøvd et par slim fit shorter. Eller investere i et par skreddersydde. Da har du jo som sagt skjorter som sitter som de skal Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Tror det er vanskelig å skaffe seg skreddersydde skjorter i Norge. Da er MTM-service på nettet et bedre alternativ, synes jeg. Godt mulig du mente målsøm, da, men... Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Takk for gode forslag Burde vel bare få meg egen asiat til å sy alle klær for meg.. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Tailorstore er gull. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå