Drunkenvalley Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Med google translate er det jaggu meg ikkje godt å vita ka som er reelle ord og uttrykk da, og enda verre gir det hodepine å lese mildt sagt gebrokken norsk/engelsk. Da vannet syklus av prosessor og doble grafikkort er oppvarmet til 40 minutter slik at vannet temperatur under Prime 95 (Custom / In Place FFTs 8K) nivåer av. Den FFTs vi har med hensikt plassert i 8K-serien, fordi prosessoren er utviklet her, mest varme. Samtidig, grafikken verktøy RTHDRIBL hentet inn for å utnytte SLI combo. - Google translate sitt forsøk på denne siden. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2011 Trur eg i første omgang ønsker å bytte ut viftene med Gentle Typhoon, og i tillegg få inn vibrasjonsdempende. Merket dette at største støyen var ulyd fra vifta bak i kabinettet, så då var det på tide å få den ut. Forhåpentligvis husker eg å bestille vifter før eg drar hjem til hybel igjen. Temperaturmessig har ikkje systemet vist noko problem ennå, men det kan vel være pga gode, kalde Norge... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Gentle Typhoon er ikke verdens beste kabinettvifte akkurat, den er god på statisk trykk, ikke luftmengde. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2011 Sant nok. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 Kikker på om det er ein idee å investera i dremel og lage plass til Phobya sin 400... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå