ivanito Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Forrige jul kjøpte min mor seg en Samsung X125 11,6" netbook hos komplett.no. Den ble dessverre ikke brukt da hun heller foretrakk familiens 17". Jeg valgte derfor å ta over den lille netbooken, som ifølge tester skulle kunne kjøre HD-video uten problem. It also features ATI Radeon HD 4200 graphics so it will have plenty of power for some gaming and HD video playback. - Netbook Reviews. Idag sitter jeg dessverre igjen med en netbook jeg absolutt ikke føler dekker behovet mitt. Den har absolutt ikke mulighet for å spille av HD-film, verken i 720p eller 1080p. En del nettsider med mye reklame virker utrolig hakkete, virker nesten som om at jeg har feil drivere. Men får beskjed om at drivere er oppdatert. Er den for svak, eller har jeg gjort noe feil? Link til produkt på komplett.no Den utvidede informasjonen sier at den ble levert med Windows 7 Home 64-bit, jeg har lagt over Windows 7 Professional 32-bit da jeg fikk det gratis av skolen. Støtter netbooken 64-bit? Noen som vet om kanskje dette er svaret på mitt problem? Håper på svar Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Du må kjøre videoene i h.256. Matroska (.mkv) er et eksempel på et format som støtter h.256. Installer CCCP, og prøv å spill av en Matroska-video i Windows Media Player. http://www.cccp-project.net/ Lenke til kommentar
ivanito Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 Takk for respons! Jeg innstallerte CCCP-codecs og kjørte en .mkv fil i Windows Media Player classic, resultatet var bedre men fortsatt hakket bildet og av og til vises store "piksler". Kjørte en GPU Stresstest i FurMark, fikk score 49 med en fps på 1. Kan det være driverene mine? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå